Újabb hisztéria várható? Kiderült, hogy melyik divatházával működik együtt idén a H&M

2018. április 16.
Szerző: Kálmán Zsófi

Mutatjuk, hogy miért fogunk megvadulni idén ősszel!

Sokakban még mindig élesen él a három évvel ezelőtti Balmain x H&M kollekció körüli őrület, de Kenzo- és az Erdem kollaboráció sem volt semmi. Eddig soha nem látott hype volt a kollekciók körül, és az új együttműködés legalább ennyire izgalmasnak tűnik szerintünk.

A H&M vasárnap fellebbentette a fátylat a nagy titokról: a következő exkluzív designer-kollekciójának tervezője az őrületes MOSCHINO divatház lesz, melyhez a divatház kreatívigazgatója, Jeremy Scott egyedi női- és férfikollekciót tervezett, kiegészítőkkel és különleges meglepetésekkel.

A kolleborációt egy élő Instagram videóban jelentette be Gigi Hadid és Jeremy Scott az Instagramon. És azóta az első hivatalos kampányképet is megkaptuk a H&M-től.

Nagyon izgatott vagyok a MOSCHINO x H&M miatt. Életem célja az volt, hogy kapcsolatot teremtsek az emberekkel a divaton keresztül, és ezzel az együttműködéssel képes leszek több rajongót elérni, mint bármikor korábban

- mondta Jeremy Scott, a MOSCHINO kreatívigazgatója.

Az ikonikus olasz márka, amelybe Jeremy Scott új popkulturális hatásokat fecskendezett, amióta 2013-ban elfoglalta a kreatívigazgatói posztot. A MOSCHINO x H&M kollekció online és a kijelölt H&M üzletekben világszerte november 8-tól kapható.

És hogy milyen szerepe lesz Giginek a kampányban? Reméljük, hogy sok!

Nézd meg a galériánkat - 6 kép
Gigi Hadid virágcsokornak öltözve sétált végig a Moschino divatbemutatóján