IS: Mi volt a koncepció? Mennyire hagytak szabad kezet neked?PM: A koncepció kialakításában szerepet játszott egy korábbi fotóm, amit a L’express styles-nak készítettem 2012 tavaszán, ezért nem állt tőlem távol az a vizuális világ, amire felkértek. Ettől függetlenül a képek elkészítése egy nagyon pontosan, a reklámügynökség által előre felépített vizuális elképzelés mentén haladt. A koncepció munkaneve Jack in the Box volt. A Jack in the Box egy Angliából eredő gyerekjáték elnevezése. Egy rugótestű bohóc pattan ki egy dobozból, ha a doboz fedelét felnyitják. Ennek az alapötletnek a parafrázisa látható most a Louis Vuitton kirakatokban világszerte.
A fotókért köszönet a Louis Vuittonnak
IS: Milyen piacokra dolgozol mostanában? Milyen magazinoknak, márkáknak fotózol rendszeresen a The Room mellett?PM: Nemrég fejeztem be egy kínai reklámfotózást. Ez a felkérés azonban kivételes esetnek számít, mert általában az amerikai, a francia és az angol piacokra dolgozom a legtöbbet.
A fotókért köszönet a Louis Vuittonnak