Nemzetközi babérokra törtek a magyar menstruációs bugyik - Nemcsak egészségesek, de környezettudatosak is!

Forrás: Pexels
2021. június 21.
Szerző: Amira

Egy magyar márka, aki a nőknek és családoknak nyújt környezettudatos megoldást a mindennapokra!

A #Vegyélhazait új Facebook Live interjúsorozatában minden héten más-más márkát, és a mögöttük álló alkotókat mutatjuk be a csoport tagjainak és az érdeklődőknek. A legújabb részben Major-Megyeri Tünde volt a vendégünk, a Timo Design alapítója és tulajdonosa, aki a termékek tervezője és készítője is egyben. A márka megalakulásáról, a termékekről és a jövőbeni céljairól mesélt nekünk - az izgalmas interjú teljes terjedelmében visszanézhető!

A márka alapítójának missziója, hogy nemcsak a saját, de mások gyerekeivel is, valamint a családok egészségével és jövőjével is foglalkozzon. Fontos számára, hogy a háztartási hulladékot a lehető legkisebb mértékűre csökkentse, így igyekezett olyan termékeket fejleszteni, amik ezt lehetővé teszik. Így jöttek létre a mosható pelusok, bugyik és intim kelyhek.

Nem az a célom, hogy minél több terméket adjak el. Én igazából ezt az életérzést szeretném a hölgyeknek átadni.

-

Tünde többek között azt is elárulta az interjúban, hogy szerinte minél több nőnek meg kellene ismerkednie ezekkel a termékekkel, hiszen igenis fontos, hogy az egészségünk mellett a környezetünkre is odafigyeljünk. Számára ez nem csak egy munka, egy hivatás, sokkal inkább egy szerelem projekt.

ÉS EZT LÁTTAD MÁR?

Nézd meg a galériánkat - 11 kép
Green girls: ők Hollywood legzöldebb sztárjai
Olvasd el ezt is!
Egészséges otthonért kampányol a magyar márka – Természetes építőanyagokkal debütálnak a piacon