Ez most trollkodás vagy komoly? Para, sokkoló és röhejes luxustermékek röhejesen drágán

Forrás: Getty Images
2019. március 13.
Szerző: Tóth Orsi

A luxusmárkák nemcsak ruhákat és kiegészítőket dobnak piacra. A Chanelnek volt már például síléce, a Balenciagának biciklije. Na de a következő dolgokra biztosan nem volt szüksége a világnak.

Amikor azt olvasod, Chanel, Dolce & Gabbana vagy Prada, a nagyjából elérhetetlen luxus jut eszedbe. Fantasztikus ruhák, cipők és elképesztő táskák lebegnek szemeid előtt. Pedig a legnagyobb divatházak néha akkora blődségeket képesek piacra dobni, hogy az agyunk lezsibbad tőle, és igazából azt sem tudjuk eldönteni, hogy ezek hatalmas nagy trollkodások vagy halálosan komolyan vett ötletek és termékfejlesztések.

És ami még súlyosabbá teszi az egész jelenséget, hogy az ilyen luxuscuccok nagy része igen gyorsan sold out lesz.

A hírhedt Chanel bumeráng - 2000 dollár

Vagyis kb. 560 000 Ft. Karl Lagerfeld határozottan bevállalós dizájner volt, de ezzel a termékkel sokak szerint túllőtt a célon. 2017-ben okozott balhét a bumeráng, amely miatt különösen az ausztrálok akadtak ki. Hiszen, mint mondták, a luxusmárka ezzel a húzással gúnyt űzött egy olyan ősi tárgyból, amely egy népcsoport túléléséhez volt szükséges. A bumeráng első megjelenését 40 000(!) évvel ezelőttre becsülik és Ausztrália egyik jelképévé is vált.

forrás: Chanel
Szép, de minek van?
Nézd meg a galériánkat - 9 kép
Nézegess agyleakasztóan drága dolgokat!