Legyen Divat a Női Vezető! - Kende-Hofherr Krisztina: „Ha tudnám egy szóval jellemezni, akkor nem lennék jó vezető, de a legfontosabb szó számomra mind közül, a csapatjátékos”

Legyen Divat a Női Vezető! - Kende-Hofherr Krisztina: „Ha tudnám egy szóval jellemezni, akkor nem lennék jó vezető, de a legfontosabb szó számomra mind közül, a csapatjátékos”
Facebook
Twitter
Pinterest

A Menedzserszövetség és az InStyle is kiemelt feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére. 2022 tavaszán, második alkalommal kerül a magazin oldalaira a „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány, ezúttal a Menedzserszövetség 43 női vezetőjének főszereplésével, akiknek gondolatairól többet megtudhatsz az online megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből.

Most Kende-Hofherr Krisztina, a TMC Group tulajdonosa és ügyvezetője osztja meg tapasztalatait a női vezetői szerepkörről.

Kép

Mi a mottód?

„Életünkben leginkább arra van szükségünk, hogy legyen valaki, aki rábír, hogy megtegyük, amire képesek vagyunk.” -Ralph Waldo Emerson.

Mit gondolsz, te minek, melyik tulajdonságodnak köszönheted, hogy vezetővé váltál?

Az átlagon felüli munkabírásomnak és a kitartásomnak.

Ha egyetlen szóval kellene jellemezned vezetői stílusodat, mi lenne az?

Ha tudnám egy szóval jellemezni, akkor nem lennék jó vezető, de a legfontosabb szó számomra mind közül, a csapatjátékos

Volt olyan vezető életedben, aki sokat segített a karriered építésében? Volt köztük női vezető?

Igen, volt néhány ilyen vezető, és kettő közülük nő. Deb Smulyan, az Emmis International alelnöke mindenképpen ilyen volt. Fantasztikus és maradandó hatást tett rám az a néhány hónap, amit szorosan mellette tölthettem pályakezdőként. A mai napig meghatározó, ami tőle tanultam a munkához kapcsolódó rendszereim és a problémamegoldó képességem szempontjából.A másik ilyen főnök, akit mindenképpen meg kell említenem, az Barbara Brill, a Sláger Rádió amerikai vezérigazgatója. Barbara megtanította, hogy milyen is egy jó vezető, ha bízik a kollégái képességeiben és nem akar mindent, mindenkit és mindig kontrollálni.

Mit üzennél a fiatal lányoknak/nőknek, akik vezetői ambíciókat dédelgetnek, mit erősítsenek magukban?

Szerintem a legfontosabb az, hogy ne női munkaerőként, női vezetőként, női vállalkozóként gondoljanak magukra, hanem egy szerűen csak munkaerőként, vezetőként vagy vállalkozóként. Ha mi magunk beskatulyázzunk magunkat a nulladik pillanatban, akkor miért várjuk el, hogy más ne tegye? Én hiszek abban, hogy a valódi teljesítmény nem megkérdőjelezhető, és utat tör magának.

Mire vagy büszke? Mi a legnagyobb eredmény, amit elértél?

Ebben a tárgykörben talán arra, hogy a corporate világból való 2004-es kilépésem óta eltelt tizennyolc év alatt sikerült olyan eredményeket felmutatnom, és olyan sikereket elérnem, amelyek észrevehetők a nagyvállalati teljesítmények között is. Büszke vagyok arra is, hogy több mint tizenkét éve ugyanazzal a fő csapattal dolgozom és arra is, hogy egyre több fiatal csatlakozik hozzánk, akikkel kölcsönösen tanulunk egymástól.

A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében, az InStyle magazin divatfotó-sorozatában résztvevő mind a 43 női vezető gondolatairól többet megtudhatnak az instyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből. Reméljük, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek tanácsai és tapasztalatai motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára. A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. A divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.

Fotó: Pejkó Gergő Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics,

Videók

Kép
Stílus

Minden idők legszebb kismama szettjei a vörös szőnyegről: neked hogy tetszik az első helyezett?

Ezek voltak a legszebb kismama ruhák, amiket valaha a vörös szőnyegen láthattunk.

Kép
Életmód

Emily Párizsban: miért nézem, ha olyan borzalmas?

Lehet, hogy agyzsibbasztó, nevetséges, lekezelő, olykor sértő és felháborító az a kliséhalom, amit a sorozat készítői immár három évadon át fáradhatatlanul az arcunkba tolnak. De valljuk be: imádjuk utálni. Kezdem én a vallomást, ha segít!

Kép
Sztárok
Kép
Sztárok

Ikonikus ruhák a Grammy-díjátadókról, amelyeket sosem felejtünk el

Kivágott, átlátszó, habos, csillogó, állatmintás – mindegy, csak feltűnő legyen és beszéljenek róla! Ezek a ruhák egytől egyig ilyenek!

Kép
Sztárok

Kínos! Madonna lányát ezért nem engedték be Marc Jacobs New York-i showjára

Úgy tűnik, hogy a divathét szabályai alól Madonna lánya sem kivétel.