EXKLUZÍV: Magyarországról elsőként ismerkedhettünk meg az illattal, amiért hamarosan minden nő bolondulni fog

2017. november 14.
Szerző: Schuster Lili

Párizsi bemutatóján – Magyarországról elsőként – ismerkedhettünk meg a Lacoste legújabb férfiillatával, a L’Homme Lacoste-tal.

Ismerd meg te is a Lacoste story-t!

René Lacoste teniszbajnok volt, aki összpontosított és irányító játékáról volt híres, ami mosollyá változott, amint elhagyta a pályát. Krokodil becenevét az állhatatosságának köszönheti, amit a játékai során tanúsított, de mindemellett René Lacoste egy aprólékos és stílusos taktikázó is volt. A beceneve inspirálta, amikor megkérte egyik barátját, hogy tervezzen egy krokodilt, amit a felsőjére hímeztethet. Ez az embléma hamarosan a nemzetközi hírneve szimbólumává vált, ami mára a magabiztosságot, elszántságot jelképezi, és azt a teljesítményt, amit René Lacoste nyújtott a pályán és azon kívül is.

A Lacoste-férfi

René Lacoste és a Lacoste krokodil ösztönös jellemvonásai határozzák meg a mai modern Lacoste-férfit. A vele született magabiztosság az elegáns stílussal párosulva alkotja meg a tiszteletet parancsoló megjelenést. A Lacoste-férfi ösztönösen merész, aki nem fél kitörni a konvenciókból – és a pillanatnak élni. Vakmerő kíváncsisága hajtja, hogy a saját útját járja. Pont ahogyan elődje, René Lacoste is tette, akinek minden mozdulatából a krokodil rendíthetetlensége sugárzott.

Elegancia nélkül a játék és a győzelem nem elég.

- René Lacoste

Az állhatatosság illata

A Lacoste állhatatos krokodiljának megszületését új illata, a L’Homme Lacoste bevezetésével ünnepli. Fás és fűszeres illatával a L’Homme Lacoste továbbviszi René Lacoste utánozhatatlan örökségét, elegánsan ellenszegül a szabályoknak, és mentes a konvencióktól. Az illat felépítése felfedi a modern Lacoste férfibüszkeséget. Dinamikus fejjegyei a mandarin- és az édesnarancs-kivonat, kiegészítve a birsalma és a rebarbara meglepetésszerű elegyével, s mindez a magabiztosság energiájával tölt fel. Az elszántságot kétségtelenül a szívjegyek vibráló fűszerei adják: a feketebors, a gyömbér, a jázmin és a mandula, feltárva a L’Homme Lacoste férfikaraterének erősségét. Időtlen eleganciája a férfias és érzéki fás alapokban rejlik, mint a cédrus, az ámbra, a pézsma, a vanília és az Akigalawood. A L’Homme Lacoste férfias és elegáns jegyeinek együttese olyan férfiak számára lett megalkotva, akiknek filozófiája, hogy a győzelem elegancia nélkül mit sem ér.

Kifinomult forma: az üveg

A kifinomult csomagolás fortélyával a L’Homme Lacoste magas és férfias üvege finoman sugározza a márka jellegzetességeit és az illat lényegét. A teniszpálya színe és vonalai ihlették az áttetsző téglalap alakú üvegét, amit egy fényes ezüstszegélyes doboz rejt. Az ezüstkeretben ezüst krokodil jelképezi a márkát, ami a sötétkék kupakkal harmonizáló elegáns sötétkék felirat felett foglal helyet.

A kampány

A film főszereplője egy férfi, aki a mai Lacoste képviselője. A nyitójelenet a szimbolikus város festői képét tárja elénk, amelynek eleganciája része a francia márka DNS-ének: egy levegőből készült panorámafelvétel Párizsról. Az Eiffel-torony büszkén magasodik a fényes nap alatt, és a film egy újfajta látásmódban mutatja be a két szereplőt. A Lacoste-férfi elegánsan és nyugodtan, magabiztosan és tele energiával lépked egy háztetőn, egy teniszpályán. Egy különleges játék miatt van ott a másik játékossal, a krokodillal. A film képei feltárják a két karakter közös jellemvonásait: elszántság tükröződik a szemeikben, pontosság és tudatosság a mozdulataikban és elegancia a megjelenésükben. Együtt játsszák a zsákmányszerzés új játékát. Az ember és a krokodil, egy tanulmány az ösztöneikről és kifinomult mozgásukról.

A fejlődés azt jelenti, hogy vállaljuk a kockázatot.

- René Lacoste

Az eseményen lehetőségünk volt interjút készíteni a parfümőrrel is, aki életre hívta az új kreációt, ezt holnap olvashatjátok!