Klasszikus festményeket a járványra aktualizáltak egy kampányhoz

Forrás: behance.net
2020. április 20.
Szerző: InStyle.hu

Hogy kiből mit vált ki a bezártság és a vírustól való szorongás? Sokféleképpen küzdünk vele, de van, akiből szerencsére a kreativitás legmagasabb fokát hozza ki.

Most minden koronavírusról szól, így szinte minden művészt megihlet a karantén vagy a veszélyes betegségtől való félelem, de szerencsére a szorongásuk még termékenyebbé teszik az alkotókat. Ennek a produktivitásnak mi pedig örülünk, mert minden napra akad egy lélegzetelállító fénykép, egy érdekes rövidfilm vagy egy vicces és egyben nagyon hasznos kampány, mint amit most bemutatunk.

A Looma nevő ukrán reklámügynökség Art of Quarantine (a karantén művészete vagy karanténművészet) címen egy társadalmi célú kampányt talált ki, amelynek keretében néhány tehetséges grafikus klasszikus festményeket a karanténra aktualizát.

forrás: behance.net
Leonardo da Vinci egyik leghíresebb képéből készült plakát: az Utolsó vacsora távolságtartással
Olvasd el ezt is!
Nem mehetsz múzeumba? Légy te magad a művészet!

Nemzetközi kampány

A kornavírus világjárványt még mindig nagyon sokan nem veszik komolyan, pedig már a legkegyetlenebb arcát is megmutatta a világnak Kínában, Olaszországban, Spanyolrszágban, Angliában és most Amerikában tetőzik. Sokan nevetségesnek és fölöslegesnek tartják a maszkok, gumikesztyűk, kézfertőtlenítők használatát, úgyhogy a kreatívügynökség a művészetet hívta segítségül egy igen meggyőző kampányhoz.

A figyelemfelkeltő kampány szórakoztató és egyben elgondolkodtató képeiért kattints a galériába!

Nézd meg a galériánkat - 9 kép
A koronavírus járvány elleni legjobb kampány eddig – Klasszikus festmények

Ne maradj le róla: nézd meg a sztárok segélykoncertjét! A világsztárok az otthonukból csatlakoznak a nem mindennapi One World: Together at Home online jótékonysági eseményhez...

Tovább olvasok