Mikor januárban egy transznemű kisfiú vonult végig a Gypsy Sport kifutóján, már sejteni lehetett, hogy a szakma is egyre nagyobb részt kíván magára vállalni a témában, és egy jelentős sajtófigyelmet követelő alkalmat sem szeretnének elszalasztani ha arról van szó.
A malmok tehát őrölnek hiszen cél, hogy egy elfogadóbb, színesebb világot építsünk magunk köré, ahol mindenkit egyenlőként kezelünk. Most pedig a H&M is beállt a sorba, és egy olyan kampányt hozott össze, ami a Pride jegyében született.
Ahogy a cég férfirészlegének vezetője, Andreas Löwenstam fogalmazott:
A H&M hisz abban, hogy mindenkinek joga van azt szeretni, akit akar.
- pinknews.co.ukJúnius a Pride hónapja, így emögött a gesztus mögött nagyon sok üzenet lapul és nem csak a svéd üzletlánc az egyetlen, hiszen egyre több márka vállalja büszkén nyitottságát a LMBTQ-közösség iránt.
A kollekció bevételének 10%-a az ENSZ Free & Equal kampányának megy majd, ami azon munkálkodik évek óta, hogy senkit se érhessen megkülönböztetés nemi identitása, vagy éppen szexuális orientációja miatt.
A darabok itthon is kaphatók nem csak online, hanem a Váci 1-ben és a Westendben is.
Pride-ok a Föld körül: pazar fotók