Világszinten a nők több mint 70 százaléka még mindig a rossz méretű melltartót viseli, ezért a fehérneműcég úgy döntött, itt az ideje tenni is ellene valamit. A tavalyi évben indult útjára a nagy sikerű “Stand Up For fit” kampány, melynek során arra hívták fel a hölgyek figyelmét, hogy a kényelmes melltartó igenis létezik. Nem kell hozzá mást tenni, mint időpontot foglalni mérettanácsadásra a legközelebbi Triumph márkaboltba, ahol a szakértő eladók segítségével mindenki könnyedén megtalálhatta a számára legtökéletesebb megoldást.
2015-ben kampány mottója: “Találd meg az Igazit! A kampányt világszinten 6 fontos, a divat- és fehérneműiparban elismert véleményvezér támogatja, hazai szinten pedig olyan ismer személyiségeket nyertek meg, mint Liptai Claudia, Tatár Csilla és Ábel Anita.
A kampánycélja, hogy bemutassák azt a sorsfordító pillanatot, amikor valaki megtalálja a számára Igazi melltartót. De mit is jelent “az Igazi”? Nincs több kényelmetlen melltartó, nincs több panasz, csak könnyed tartás, kényelem és tökéletes formák. Amelyik nő kényelmesen érzi magát fehérneműjében, arról sugárzik a magabiztosság és ragyogóan néz ki.
Nemzetközi szinten ők csatlakoztak a Triumph #FindTheOne kampányához:
- Sasha Wilkins ()
- Cora Harrington (The Lingerie Addict)
- Anna-Lea Popp (Fashion Hippie Loves)
- Ella Catliff (La Petite Anglaise)
- Sali Hughes, a Guardian szépségszerkesztője és a SaliHughesBeauty.com alapítója
- Lindsey Calla ()