A szervezők egyik fő célja, hogy megidézzék a nagy divatfővárosok hangulatát és bekapcsolódjanak a nemzetközi vérkeringésbe. Ezért a három nap során olyan, a divatszakmában mérvadó nevek várhatóak a fővárosba, mint a fiatal tehetségekre fókuszáló Vogue Talents vezetője, Sara Maino illetve a Vogue Italia munkatársa, Alberto Calabrese. A nemzetközi divathetek és kapcsolatok építését tovább erősíti, hogy a Magyar Divat és Design Ügynökség három évre szóló stratégiai megállapodást kötött a Camera Nazionale della Moda Italiana olasz divatkamarával.
Büszkék vagyunk arra, hogy aláírtunk egy három éves stratégiai megállapodást a Camera Nazionale della Moda Italiana-val. Hatalmas siker ez, hiszen a 60 éves szakmai múlttal rendelkező olasz nemzeti divatintézet szakemberei elképesztő tudással és tapasztalattal segítik majd a munkánkat és a magyar tervezők fejlődését. Célunk, hogy a jövőben egyre több ilyen volumenű szakmai összefogással segítsük a magyar tervezők nemzetközi színtérre lépését. – tette hozzá Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezérigazgatója.
-A szervezők idén egy Fashion & Technology kerekasztal-beszélgetést is beillesztettek a programba, amin a nemzetközi szakértők a technológia és a divat területének legfontosabb kérdéseit járják körbe október 25-én a Ybl Budai Kreatív Házban. Bővebb információ itt érthető el.
Az erős szakmai jelenlét mellett menő hírességek és Insta-sztárok is érkeznek a divathétre. Itt lesz például az Orange is the New Black sorozat egyik sztárja, a 2,7 millió Instagram követőt számláló Dascha Polanco, az influencer körökben úttörő Bryanboy valamint Sita Abellan, akik mára a legnagyobb luxusmárkákkal, A-listás hírességekkel dolgoznak együtt és a legelőkelőbb divatbemutatókon, vörös szőnyeges eseményeken fordulnak meg.
Az előző évekhez hasonlóan a rendezvény fő szponzora a Mercedes-Benz.
Tématámogatás. Készült a Magyar Divat és Design Ügynökség és a Magyar Turisztikai Ügynökség támogatásával.