Hollywoodi sztár és az olasz divatkamara a divathét vendége

2018. október 17.
Szerző: Promóció

A 2019-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató esemény programjaira az ismert magyar és nemzetközi tervezők, feltörekvő tehetségek mellett külföldi divatszakértők, hírességek, influencerek is meghívást kapnak. Az október 25-27-ig tartó Budapest Central European Fashion Weeknek a Várkert Bazár ad otthont.

A szervezők egyik fő célja, hogy megidézzék a nagy divatfővárosok hangulatát és bekapcsolódjanak a nemzetközi vérkeringésbe. Ezért a három nap során olyan, a divatszakmában mérvadó nevek várhatóak a fővárosba, mint a fiatal tehetségekre fókuszáló Vogue Talents vezetője, Sara Maino illetve a Vogue Italia munkatársa, Alberto Calabrese. A nemzetközi divathetek és kapcsolatok építését tovább erősíti, hogy a Magyar Divat és Design Ügynökség három évre szóló stratégiai megállapodást kötött a Camera Nazionale della Moda Italiana olasz divatkamarával.

Büszkék vagyunk arra, hogy aláírtunk egy három éves stratégiai megállapodást a Camera Nazionale della Moda Italiana-val. Hatalmas siker ez, hiszen a 60 éves szakmai múlttal rendelkező olasz nemzeti divatintézet szakemberei elképesztő tudással és tapasztalattal segítik majd a munkánkat és a magyar tervezők fejlődését. Célunk, hogy a jövőben egyre több ilyen volumenű szakmai összefogással segítsük a magyar tervezők nemzetközi színtérre lépését. – tette hozzá Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezérigazgatója.

-

A szervezők idén egy Fashion & Technology kerekasztal-beszélgetést is beillesztettek a programba, amin a nemzetközi szakértők a technológia és a divat területének legfontosabb kérdéseit járják körbe október 25-én a Ybl Budai Kreatív Házban. Bővebb információ itt érthető el.

Az erős szakmai jelenlét mellett menő hírességek és Insta-sztárok is érkeznek a divathétre. Itt lesz például az Orange is the New Black sorozat egyik sztárja, a 2,7 millió Instagram követőt számláló Dascha Polanco, az influencer körökben úttörő Bryanboy valamint Sita Abellan, akik mára a legnagyobb luxusmárkákkal, A-listás hírességekkel dolgoznak együtt és a legelőkelőbb divatbemutatókon, vörös szőnyeges eseményeken fordulnak meg.

Az előző évekhez hasonlóan a rendezvény fő szponzora a Mercedes-Benz.

Tématámogatás. Készült a Magyar Divat és Design Ügynökség és a Magyar Turisztikai Ügynökség támogatásával.