Újabb segítség a hazai kreatíviparnak

2014. november 19.
Szerző: Alberti Petra

Újabb jó hírek itthonról: hároméves együttműködési megállapodást írt alá a Heineken Hungária és a Design Terminál, melynek célja a magyar kreatívipar támogatása, amely a szakkiállításokra, vásárokra és egyéb kreatív kezdeményezésekre is kiterjed.


A legutóbb a Central Europrean Fashion Days-szel nagyot dobbantó Design Terminál célja a kreatív gazdaság vállalkozásainak támogatása a hazai és nemzetközi piacok meghódításában. Az intézmény számukra indította el inkubációs programját, melynek keretében az üzleti konzultációtól a mentoráláson át a külföldi szakvásárokon való megjelenésig segítik a vállalkozásokat. Ezzel évente mintegy 150 hazai kreatívipari szereplőnek nyújtanak térítésmentes szolgáltatásokat.
A Heinkenen Hungária a kreatívipar, különösen a design innováció iránt hagyományosan elkötelezett vállalat. „Véleményem szerint attól lesz sikeres egy világmárka, ha a helyi tehetségek épp úgy inspirálják, mint a globális trendek, ezért fontosnak tartjuk, hogy időről időre olyan kezdeményezések mellé álljunk, melyek lehetőséget adnak fiatal helyi tehetségek felkarolására” - mondta Joris Huijsmans, a Heineken Hungária vezérigazgatója.
A stratégiai megállapodás értelmében a cég a jövőben minden, az ágazatot érintő kezdeményezésében (például tematikus pályázatok, versenyek és kiállítások esetében) a Design Terminált kéri fel szakmai partnerének.
Kíváncsian várjuk a fejleményeket!