Hatalmas sikert arattak a magyar tervezők a Milan Fashion Weeken

Forrás: HFDA / The Fulldog
2019. február 25.
Szerző: Promóció

A Magyar Divat & Design Ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös mentorprogramjának köszönhetően nyolc magyar márka egyedülálló lehetőséget kapott, hiszen a Milan Fashion Week hivatalos programjaként, a Spazio Cavallerizze impozáns épületében állíthatták ki kollekciójukat február 20. és 24. között. Mind a nyitóünnepségre, mind a közös divatbemutatóra rengeteg szakember, influencer és beszerző látogatott el, hogy megismerkedjen a tervezőkkel és a kollekciókkal. (X)

A néhány nap során, a kiválasztott magyar márkák – az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsanyi és a Zsigmond Dora menswear – ruháira több százan voltak kíváncsiak, a tervezők számos külföldi showroom vezetőjével léptek kapcsolatba és sokak között már elindultak az egyeztetések a jövőbeli együttműködésekről.

forrás: HFDA / The Fulldog

A 2019/20-as őszi-téli kollekciókat felvonultató pénteki show előtt a tervezők Giulio Martinello, a Vogue Italia stylistjának segítségével válogatták össze azokat a darabokat, melyek egy kollektív divatbemutató keretében engedtek bepillantást a magyar divat világába. A nemzetközi szinten is elismert stylist olyan hírességekkel dolgozott korábban együtt, mint Beyonce, Milla Jovovich vagy Amber Heard.

forrás: HFDA / The Fulldog
Balról jobbra: Zsigmond Dóra menswear, Tomcsanyi, Abodi

Az első sorokban nemzetközi üzletek beszerzői, szakmabeliek és olyan influencerek ültek, mint Erica de Matteis, Miss Universe Italy, aki az egyik magyar tervező ruháját választotta erre az alkalomra.

Balról jobbra: Je Suis Belle, Elysian, Cukovy

Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen sokan érdeklődtek a magyar divatbemutató iránt a Milan Fashion Week alatt. A nyitóünnepségen olyan szakemberek vettek részt, mint például Riccardo Grassi, aki több mint harminc éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az új márkák felkutatásában. A pénteki show is teltházas volt, sokan állva figyelték a kollekciókat. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk, ennek a sikeres rendezvénynek köszönhetően Magyarország felkerült a nemzetközi divattérképre. – tette hozzá Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője.

-