A saját márkájának arca
A 46 éves színésznő saját márkája, a Goop egyre jobban terjeszkedik, az életmódmárka és a hozzá tartozó webmagazin is nagyon sikeres. Gwyneth az egészséges táplálkozás híve, elkötelezett a testmozgás (főleg a Pilates) fontosságának hirdetésében is, mi több, saját maga a legjobb példa arra, hogy érdemes a Goop termékeket fogyasztani – állítják sokat, akik szinte már szektaként követik a Goop tanácsadóinak tippjeit és vásárolják a nem éppen olcsó termékeket. Egyszer már írtunk róla, milyen szuper formában van Gwyneth. de most ő is gondolja, hogy ezt a test megérdemelt egy fotózást.
A galériában megnézheted a Goop fürdőruhákat, nagyjából mindegyik 300 dollár.
A 46 éves Gwyneth Paltrow
Vasembertől a vegánig
A színésznő az utóbbi 10 évben nagyon kevés szerepet vállal, annyira lefoglalja az üzleti tevékenysége, de azért annyira mégis jelen van Hollywoodban, hogy ne felejtsék el mint színésznőt. Legutóbb a Bosszúállók: Végjátékban láthattuk, Pepper Potts szerepében és a Netflix egyik sorozatában, a The Politicianben is szerepel.
Nem csupán a 46 éves színésznő reklámozza saját magán a fürdőruhakollekcióját, az 50 éves modell is merészen felvállalja a sportosan csinos alakját.