A Garnier megkapta a Cruelty Free International hivatalos minősítését

A Garnier megkapta a Cruelty Free International hivatalos minősítését
Facebook
Twitter
Pinterest

A Garnier összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes – a márka megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében. A Cruelty Free International a vezető non-profit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.

A Garnier egyike a legnagyobb, és a legerősebb globális jelenléttel rendelkező márkáknak, amelyek megkapták a Cruelty Free International minősítését a Leaping Bunny program keretében. Hatalmas lépés ez nemcsak a Garnier, hanem a szépségipar egésze számára.

Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója a következőket fűzte hozzá a bejelentéshez:

“A Garnier olyan világmárka, amelyet mindannyian ismerünk. A közösen végzett munka ezzel a márkával annak érdekében, hogy segítsünk megszüntetni a kozmetikumok állatokon történő tesztelését, és a Cruelty Free International Leaping Bunny programja keretében kapott hivatalos minősítése jelentős mérföldkőnek számít. Hosszú hónapokat vett igénybe, hogy a Garnier fáradhatatlan munkával vizsgálat alá vonja minden egyes beszállítóját és beszerzési forrását, és maradéktalanul elégedettek vagyunk az elért eredményekkel.”

A Leaping Bunny azt az elvárást támasztja a márkák felé, hogy vessék igazságügyi szakértői vizsgálat alá teljes ellátási láncukat, beleértve az összes alapanyagot és minden egyes összetevőt, annak bizonyítására, hogy a teljes folyamat állatkísérlet-mentes. A minősítést csak együtt kaphatja meg egy márka összes készterméke - egyes termékek külön-külön nem minősíthetők.

A Garnier esetében ez azt jelentette, hogy több mint 500 beszállító vonatkozó nyilatkozatát kellett beszereznie, amelyek 3000-nél is több összetevővel látják el a márkát a világ minden részéről. A Garnier és a Cruelty Free International hónapokon át együtt dolgozott a dokumentumok összegyűjtésén, hogy a Garnier globális portfóliójában szereplő minden egyes terméken hivatalosan megjeleníthető legyen a Cruelty Free International ugró nyuszis logója, amely általánosan elismert kegyetlenségmentes védjegy. Ez az aprólékosan szabályozott folyamat biztosítja, hogy a fogyasztók teljes bizalommal vásárolhatják a Garnier termékeit, biztosak lehetnek benne, hogy azok megfelelnek a Leaping Bunny szigorú feltételeinek.

Adrien Koskas, a Garnier Globális Márka-elnöke a minősítés kapcsán elmondta: “A Garnier már 1989 óta elkötelezett híve az állatkísérlet-mentes világnak. A Cruelty Free International hivatalos minősítésének megszerzése a Leaping Bunny program keretében jelentős mérföldkő, és a kezdetektől fontos része Green Beauty küldetésünknek. Ma a Garnier újabb Zöld lépést tesz annak érdekében, hogy maradéktalanul elkötelezett, valóban fenntartható, transzparens márkává váljon, amely Zöld Szépséget biztosít mindannyiunknak.”

Ezt a bejelentését a Garnier a márka a számára komoly fordulópontot jelentő évet követően teszi közzé. 2020-ban a ugyanis elindította a Green Beauty kezdeményezést, amely a fenntarthatóság minden egyes elemét felölelő megközelítés, és átalakítja a Garnier értékláncának minden szakaszát, jelentős mértékben csökkentve a márka környezetre gyakorolt hatását.

@crueltyfreeint #Garnier #LeapingBunny #GarnierLeapingBunnyApproved #leapingbunnyapproved #sustainability #garnierhungary

Videók

Kép
Szépség

10 örökérvényű szépségtrükk, amit a Szex és New Yorkból tanultunk

A Szex és New Yorkban látott szépségtrükkök közel két évtized távlatában is ugyanolyan aktuálisak, mint egykoron voltak.

Kép
Sztárok

A 13 legőrültebb sztori a sztárvilágból, ami meglepő, de igaz

Tény és való, hogy a sztárok sok esetben olyanok, mint bármelyik ember, ám kivételek mindig vannak!

Kép
Szépség

Ókori szépségtippek! Így ápolta bőrét a páratlan megjelenésű Kleopátra

Vajon mivel ápolta a bőrét, hogy évezredekkel később is tökéletes megjelenéséről álmodozunk?

Kép
Stílus

Kopizd le a stílusát: Jennifer Lopez erre a kiegészítőre esküszik már több mint 20 éve

Teljesen érthető, ha már egyszer ráakadt az igazira, miért is cserélne le pár múlandó trend kedvéért?!

Kép
Szépség

Amire már évtizedek óta várunk: Madonna meghökkentő szépségtrükkjeitől leesik az állad

Madonna 2023 nyarán lesz 65 éves, most megmutatjuk, mivel tartja fiatalon magát.