A Garnier 250 millió embernek teszi lehetővé a zöldebb életet!

A Garnier 250 millió embernek teszi lehetővé a zöldebb életet!

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Facebook
Twitter
Pinterest

A globális szépségmárka ismeretterjesztő kampányt indít, hogy mindannyiunknak segítsen megtenni egy zöldebb lépést.

  • Egy globális felmérésből kiderült, hogy bár az emberek 81%-a támogatja a fenntarthatóságot, kevesebb mint 6%-a tesz napi szintű lépéseket a bolygó védelme érdekében*.
  • A National Geographic CreativeWorks új sorozata, amelyben a National Geographic felfedezői vesznek részt, arra vállalkozik, hogy a szépségiparral kapcsolatos fenntarthatósági témákban szakértői szintű ismereteket és gyakorlati tanácsokat osszon meg.
  • A sorozat premierje a dubaji Expo 2020 kiállításon lesz, majd ezt követően világszerte bemutatásra kerül.

A Garnier bemutatja következő Green Beauty mérföldkövét: a márka a fenntartható fogyasztást népszerűsítő ismeretterjesztő kampányt indít.

A National Geographic CreativeWorks által készített tartalommal a Garnier szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal segíti a fogyasztókat. Ez az első lépés a Garnier új kötelezettségvállalásában, amelynek célja, hogy 2025-re 250 millió embert ösztönözzön és tegyen képessé arra, hogy zöldebben éljen a bolygón.

Kép

A Green Beauty teljes erejének kiaknázása érdekében a Garnier arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy ők is tegyenek zöld lépéseket. A fenntarthatóság nyomasztó téma lehet, ezért célunk az, hogy közelebb hozzuk az emberekhez – ezt már elértük az általunk készített termékekkel, a szilárd samponnal, a gyors öblítési technológiával, a kartonból készült integrált tubusokkal és az újratölthető termékekkel, azonban ennél is tovább szeretnénk menni. A National Geographic CreativeWorks munkájára támaszkodva a célunk az, hogy a fogyasztók megismerhessék a legjobb szakértők tanácsait a mindennapi élet zöldebbé tétele érdekében

- Adrien Koskas, a Garnier globális elnöke.

A Garnier ezen új kötelezettségvállalása a legújabb, a márka teljes értékláncának környezeti hatását csökkentő, 2025-re kitűzött ambiciózus céljai sorában. A Garnier folytatja ambiciózus fenntartható átalakítását, de mivel tudjuk, hogy a samponok szénlábnyomának 80%-a az otthoni használatból származik, egyértelmű, hogy szintén kulcsfontosságú a fogyasztók képessé tétele arra, hogy megértsék, ők maguk mit tehetnek a fenntarthatóságért.

A megvalósítás első lépéseként a Garnier a National Geographic felfedezőivel, Rosa Vasquezzel és Imogen Napperrel dolgozott együtt, hogy szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal szolgáljon a fogyasztóknak, inspirálva őket a mindennapi változtatásokra, amelyekkel komoly hatást érhetnek el, és hogy megválaszolják a fontos kérdést:

Lehet-e zöld a szépségápolás?

Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk a Garnierrel, és hozzájárulhatunk a legújabb Green Beauty kötelezettségvállalás eléréséhez. A National Geographic CreativeWorks a National Geographic felfedezőinek szenvedélyét és történetmesélő tehetségét a Garnier sztorik közvetítésének szenteli, miközben arra bátorítja az embereket, hogy megértsék a világra gyakorolt saját hatásukat, és új lehetőségekben gondolkodjanak – ez az, amiben a National Geographic CreativeWorks a legjobb

- Nadine Heggie, a National Geographic márkakapcsolatokért felelős alelnöke.

A közérthető, ismeretterjesztő jellegű tartalom a szépségápolással kapcsolatos legfontosabb fenntarthatósági témákat érinti. Olyan témák elemzésére kerül sor, mint a műanyagok és a csomagolás, a vízhasználat és a zöld tudományok, továbbá gyakorlati tanácsokat is megosztunk, mindezt azzal a céllal, hogy közelebb hozzuk a fenntarthatóságot, és képessé tegyük az embereket arra, hogy mindennapi életükben megtegyenek #EgyZöldLépést.

Az ismeretterjesztő program első része, amely a dubaji Expo 2020 kiállításon kerül bemutatásra, október 1-jétől elérhető ITT, és hamarosan további epizódok is megjelennek.

Kép

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Kép
Életmód

10 tejmentes, kalciumban gazdag étel, ami megelőzheti a csontritkulást

Lehet, hogy nem gondolsz sokat a csontjaidra, de általános egészséged fontos részét képezik. Mint egy ház alapja és kerete, a csontok az infrastruktúra kritikus részét képezik. Nem csak a végtagjaidat támogatják; lehetővé teszik a szabad mozgást és védik belső szerveket is.

Kép
Szépség

3 zseniális ránctalanító arckrém, amit az 50 év feletti nők imádni fognak

Nem olyan könnyű rátalálni egy jó ránctalanító arckrémre, ugyanis nagyon nagy a piac, rengeteg a termék és elveszünk a sok információban. Most összegyűjtöttük a három legjobbat az 50 feletti nőknek, hogy egyszerűbb legyen!

Kép
Stílus

Fehér póló helyett: 2024 tavaszán erre a darabra esküsznek a stílusos nők

A fehér pólók régóta biztos alapdarabjai a gardróbunknak, de idén tavasszal érdemes ezt a vintage trendet is felvenned a megfontolandó ötletek listájára.

Kép
Életmód

14 idézet híres emberektől, amik által képes leszel észrevenni a kínálkozó lehetőségeket az életben

Elakadtál? Szomorúnak és motiválatlannak érzed magad? Ezek a bölcsességek segíteni fognak!

Kép
Életmód

A természet csodája: Ilyen elképesztő a lenmag hatása a testre és az életünkre

A lenmag valóban csodaszer a természetből. Rendkívül tápláló és előnyös a szervezetünk számára. Rendszeres fogyasztása hozzájárulhat a szív- és érrendszeri egészséghez, az emésztési problémák megelőzéséhez, a bőr egészségéhez és a fogyáshoz. A lenmag könnyen beilleszthető az étrendünkbe, és számos módon felhasználható az ételkészítésben. Próbáld ki a lenmagot, és élvezd az egész testre kifejtett jótékony hatásait!

Kép
Életmód

6 étel, amiben a legnagyobb eséllyel bukkan fel ez a rendkívül káros anyag: próbáld minimalizálni a fogyasztásukat

Sokan nem tudják, de bizony a csomagolt élelmiszerekben is igencsak jelentős kockázat van. Ugyanis nemrégiben kutatás készült arról, hogy a csomagolt élelmiszerekben található mikroműanyag jelentősen növeli a szívroham és az agyvérzés kockázatát. Nézzük is, mely ételekben van a legtöbb ilyen jellegű káros anyag, melyeket érdemes lenne kerülni.