Galéria
Forrás: A sztár sokat tett a zöld divat népszerűsítéséért különféle együttműködéseken keresztül.
2011-ben például Alberta Ferrettivel dolgozott a Pure Threads nevű etikus divatkollekción. Nem sokkal ezután a People Tree-vel állt össze szintúgy egy öko-tudatos gyűjteményt alkotva.
2016-ban a MET-gálán egy egyedi készítésű, fenntartható ruhát viselt, amelyet Calvin Klein és az Eco Age tervezett számára. Utóbbival pedig Emma külön Instagramot készített, hogy többek közt ott is népszerűsítse azokat a zöldbarát darabokat, amiket A szépség és a szörnyeteg sajtókörútján viselt. Illetve a #30wears challenge is az ő nevéhez köthető, melyben a rajongóit is arra buzdította, hogy a felesleges vásárlás helyett, inkább meglévő ruháikban gondolkodjanak.
Forrás: A színésznő Sara Schloattal és Chrys Wonggal közösen alapította a Hiraeth Collective névre keresztelt vegán márkát.  Rooney nem véletlenül választotta ezt a nevet saját vállalkozásának. A hiraeth egy wales-i eredetű szó, melynek jelentése honvágy, egészen pontosan olyan honvágy, ami nem helyhez köthető, mégis benne van az elvágyódás, a nosztalgia és a múlt iránt érzett szomorúság. Milyen szép, nem?
Forrás: A színész 2018-ban fektetett be a fenntartható lábbeliket gyártó Allbirds nevű márkába és ugyanebben az évben összeállt Dr. Jane Goodall világhírű brit etológussal, hogy útjára indítsanak egy vegán ruházati vonalat, melynek célja a főemlősök megmentése. A Don't Let Them Disappear névre keresztelt limitált kiadású kollekcióból származó bevételt pedig a majmok megsegítésére fordították, akiknek természetes élőhelye az iparosodás miatt teljesen elpusztult.
Forrás: A színésznő nagyon sokat tett és tesz a fenntarthatóságért. Amellett hogy ő volt a H&M Ethical Collection arca, a ThredUP-pal együttműködve egy saját kapszulakollekciót is útjára indított - természetesen használt ruhákból. Továbbá Olivia Wilde a társalapítója a Conscious Commerce nevű kreatív inkubátornak is, melynek célja a fenntarthatóan létrehozott és etikus forrásból származó termékek, márkák és ötletek támogatása.
Forrás: Kate Hudson még 2013-ban, Adam Goldenberggel és Don Resslerrel együtt elindította saját sportmárkáját, a Fabletics-et egyszerű textileket használva. Idővel viszont úgy érezte, hogy követnie kell a változó trendeket és igényeket így Kate 2019-ben piacra dobott egy környezetbarát termékcsaládot, melynek Happy x Nature nevet adta.
Forrás: A Forrest Gump és a House of Cards sztárja egyik barátnőjével, Karen Fowlerrel hozta létre a Pour Les Femmes etikus divatmárkát. Egy kongói kiránduláson ugyanis annyira meghatotta őket a helyi nők küzdelme, hogy úgy döntöttek létrehoznak egy olyan fenntartható vállalkozást, mellyel a nőket és a női jogokat is támogatni a tudják a világ konfliktusokkal teli részein.
Forrás: Az ír-német színész bár eddig még nem szállt bele egyetlen zöldbarát cégbe se, de így is nagyon sokat tesz azért, hogy csökkentse ökológiai lábnyomát.
2012-ben például egy környezetbarát Giorgio Armani öltönyt viselt a BAFTA-gálán, 2016-ban pedig egy öko-Tex anyagból készült Tom Ford szmokingban jelent meg a Golden Globe vörös szőnyegén. Michael annyira rajon a kender alapú szövetekért, hogy nagyon meghatotta őt, amikor Jacqueline Durran, a Macbeth című film jelmeztervezője (ebben az alkotásban a színész a főszereplőt alakította) úgy döntött, hogy kender- és csalánszálat használ a filmben látható kosztümök elkészítéséhez.
Forrás: A színésznő még 2013-ban társult egyik régi barátjával, Abrima Erwiah-val (a Bottega Veneta korábbi kommunikációs igazgatója). A Studio One Eighty Nine! névre keresztelt vállalkozással a céljuk az, hogy az afrikai divatot népszerűsítésék. Rosario márkája emellett támogatja a fenntartható növényi alapú festési technikákat, számos afrikai közösséget és ezzel együtt az ott dolgozó nőket is.

8 híresség, aki fenntartható divatot népszerűsíti

Vannak olyan időtálló darabok, amikről tényleg nem éri meg lemondani egyetlen új trend miatt sem.