Minden, amit a divat jövőjéről tudni akartál - azt magától Anna Dello Russotól is megtudhatod!

Forrás: Budapest Fashion & Tech Summit
2020. november 26.
Szerző: Amira

Fenntartható és környezettudatos divatipar? Már nem lehetetlen! Tudj meg róla többet te is a Budapest Fashion & Tech Summiton!

A 2020-as év sok szempontból felgyorsította a fenntarthatóságra és digitalizációra való igényt és az átállást. A két változásnak pedig együtt nagy szerepe van a divatipar jövőjének alakulásában. Hogy hogyan alakul mindez, és miként hatnak a technológiai újítások a divatra? Az ágazatot leginkább foglalkoztató kérdésekre neves szakértőktől kaphatjuk meg a választ, a Budapest Fashion & Tech Summiton!

Olvasd el ezt is!
Mit tehet a divatipar az egészségügyért?


Jó hír: Magyar Divat és Design Ügynökség ingyenes divatipari konferenciát hirdet, amin az otthonod kényelméből is részt vehetsz.

A Magyar Divat & Design Ügynökség harmadik alkalommal rendezi meg a Budapest Fashion & Tech Summit nemzetközi konferenciát, ahol a divat iránt érdeklődők november 30. és december 1. között ingyenesen, regisztráció nélkül hallgathatnak angol nyelvű előadásokat az esemény Facebook oldalán. A konferencia során olyan nemzetközi szaktekintélyek is feltűnnek, mint a Vogue Japán kreatív igazgatója, a stílusikon és divatszakértő Anna Dello Russo, a Burberry US marketing igazgatója, valamint a kortárs és kezdő tervezőkre nagy hangsúlyt fektető Not Just a Label oldal alapítója is.


A két napos rendezvény során a szakértők a divat, a fenntarthatóság, illetve a technológiai újítások témaköreit járják körül.

A képen Anna Dello Russo, Vogue Japán kreatív igazgatója, a stílusikon és divatszakértő.

Forrás: Budapest Fashion & Tech Summit

Az első panel a divatipar elkövetkezendő 10 évére, azon belül is a fenntarthatóság témájára fókuszál. A beszélgetés során olyan nagyhírű szakértők előadásait hallgathatják meg a résztvevők, mint Petra Green, a Sans Concept Fashion Lab alapítója vagy Dana Davis, a Mara Hoffmann márka fenntarthatósági alelnöke.

A konferencia ezt követő szakasza az üzleti modellek és annak változásai köré szerveződik. Ebbe a témakörbe a közismert Luceny Fofana, a Burberry US marketing igazgatója és Stefan Siegel, a Not Just a Label oldal megalkotója által nyerhetnek betekintést az érdeklődők.

A harmadik panel során többek között Bartha Lili Éva, 3D tech designer osztja meg tapasztalatait és véleményét a technológia szerepéről a divatvilágban. Az utolsó, negyedik részben a vírushelyzet divat és design szektorra gyakorolt hatásai kerülnek előtérbe. Ebben a szakaszban az előadók között lesz Orsola de Castro, a Fashion Revolution alapítója és kreatív igazgatója, illetve Alison Bringé, a Launchmetrics vállalat marketing vezetője is.

A Budapest Fashion & Tech Summit divatipari konferenciát egy régiós kerekasztal-beszélgetés zárja, amely során a négy fő témakörre reflektálnak a környező országok divatintézményeinek vezetői, mint például Daria Marusyk az Ukrain Fashion Week egyik munkatársa, Zuzana Bobikova a Slovakian Fashion Council vezetője illetve az MDDÜ vezetője, Bata-Jakab Zsófia.

Az érdeklődők Anna Dello Russo-tól és az esemény többi előadójától is kérdezhetnek előzetesen és élőben is az előadások alatt, akár írásban, akár videó formájában, melyeket a szervezők élőben kivetítenek a szakértők részére, így szinte azonnal választ kaphatnak az őket foglalkoztató kérdésekről.

Az Ügynökség az írásos és videós kérdéseket az info@bfts2020.com címen várja.

Olvasd el ezt is!
Nincs egy rongyod?! Mennyire vagy ökotudatos, ha ruhavásárlásról van szó?