A mellrák elleni küzdelemhez szerencsére egyre több olyan nemzetközi cég is csatlakozik, akik népszerűségüknek köszönhetően nagyobb hangot és figyelmet adhatnak a témának a közösségi médiumok platformjain. Kampányaikkal olyan korosztályok figyelmét is felhívhatják a megelőzés, és így a vizsgálatok fontosságára, akiket bár statisztikailag még viszonylag ritkán érint ez a betegség, ettől függetlenül a prevenció szempontjából elkerülhetetlenül fontos az, hogy hozzájuk is eljusson ez az üzenet.
Az 1969 óta létező ír Primark is így gondolta, amikor október elején ismét útnak indította legújabb a rózsaszín hónapra időzített kampányát, ezzel is támogatva azokat a jótékonysági szervezeteket, akik nemcsak segítenek a mellrákos betegeknek, de egész évben azon dolgoznak, hogy egyre több nő merjen élni az önvizsgálat lehetőségével és vegyen részt a kötelező szűrővizsgálatokon.
Célunk az, hogy megkönnyítsük a mellrákban szenvedő nők mindennapjait a kezelés és a gyógyulás minden szakaszában, valamint népszerűsítsük a lehetséges megelőző intézkedések, például az önvizsgálat fontosságát
- írják az oldalukon.A melltartóknál a textúrák mellett a kényelmes varrásokra is nagy hangsúlyt helyeztek, és úgy alakították ki őket, hogy alkalmazkodjon a legkülönfélébb igényekhez, így maximális kényelmet és önbizalmat adva azoknak a nőknek is, akik esetleg a betegség után lábadoznak. A fehérneműk mellett pedig pizsamáknál és a különféle otthoni daraboknál is a komfortszint volt a fő irány. A cég már tavaly is kiemelt szerepet adott a mellrákon átesett nőknek, így nem is volt kérdés, hogy idén is a lehető legőszintébb oldaláról közelítik meg a dolgot...
A fájóan valódi és néhol felkavaró, ám kétségtelenül több szempontból korszakalkotó fehérneműkampány képeit galériánkra kattintva láthatod!
A Primark fehérnemű kampánya a mellrák elleni küzdelem hónapjára