Interspar

Kép
Promóciók

Megvannak a Hungaricool termékverseny legjobbjai – a győztes termékek már megtalálhatók az INTERSPAR hipermarketek polcain

Befejeződött a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenyének negyedik évada. A győztes termékek megalkotóit ezúttal az ötletgazda SPAR Magyarország mellett a K&H is támogatja, így a vállalkozások egyedülálló finanszírozási lehetőséghez és pénzügyi tanácsadáshoz is jutnak. A termékverseny célja a hazai vállalkozások megerősítése azáltal, hogy a kiskereskedelmi lánc polcain keresztül új, minőségi, Magyarországon előállított termékeket juttat el a vásárlókhoz.

Kép
Promóciók

Mancs a bajban – harmadszor rendez országos állateledel-gyűjtést a SPAR

A legtöbb négylábú gondos és szerető gazdival él együtt, akiktől megfelelő mennyiségű táplálékot, törődést és szeretet kapnak. Vannak azonban olyan állatok, akik az utcáról, árokpartról kerültek védettebb körülmények közé, s most menhelyen élnek, örökbefogadásra várva – róluk gondoskodik a SPAR Magyarország, illetve az Országos Állatvédőrség Alapítvány akciója, amely során állatvédő szervezetekkel karöltve állateledel-gyűjtést rendeznek az INTERSPAR hipermarketekben.

Kép
Promóciók

A SPAR legfrissebb kutatási eredményei megmutatták: megéri a minőséget képviselni

A tudatos vásárlók fontos szempontnak tartják, hogy a polcokon lévő termékek és csomagolásuk, a logisztikai és az élelmiszer-termelési folyamatok átláthatóak legyenek, és hogy a minőségét nemzetközi szabványok tanúsítsák - ez derült ki a hazai üzletlánc megrendelésére készült átfogó év eleji kutatásból.

Kép
Promóciók

15,6%-os növekedés és 915,7 milliárd forint forgalom a SPAR-nál 2022-ben

A SPAR továbbra is kitartóan a vevők oldalán állva, takarékos, gyors és kényelmes bevásárlást ösztönző akciókkal, kezdeményezésekkel duplázta meg a 2021-es év 7,2 százalékos forgalomnövekedését. Mindeközben a beruházások, felújítások, s a mindennapi működés során még inkább előtérbe kerültek a fenntarthatósági törekvések, amelyek nem csak a fogyasztók elismerését vívták ki, de számos szakmai díjat is elnyertek. A vállalat a 2022-es évben 915,7 milliárd forint forgalmat realizált, amely 15,6%-os növekedés az előző évhez képest.

Kép
Promóciók

Minden hétfőn Árzuhanás a SPAR-nál

A SPAR Magyarország eddig is igyekezett a lehető legkedvezőbb árú kínálattal és változatos akciókkal megkönnyíteni a bevásárlást. Mostantól az áruházlánc még nagyobb fokozatra kapcsol és az Árzuhanás Promóció keretében hetente megjelenő terméklistáinak csökkenő áraival teszi még vonzóbbá kínálatát a SPAR és INTERSPAR áruházakban. Az árcsökkenés mértéke a Promócióban ettől a héttől, terméktől függően 5 és 39% között lesz.

Kép
Promóciók

A SPAR kitart a jó ügyek támogatása mellett: a vállalat 2022-ben több mint 244 millió forintot fordított jótékonysági célokra

A SPAR Magyarország évről-évre számos egészséggel, szociális szférával, oktatással, kultúrával, sporttal és állatvédelemmel kapcsolatos szervezetet, ügyet támogat, s elkötelezetten segíti a hazai kisvállalkozásokat, hogy termékeikkel megjelenhessenek az üzletlánc polcain.

Kép
Promóciók

Feltörekvő magyar beszállítókat keres a SPAR

Az izgalmas Hungaricool termékek ezúttal a tv képernyőjéről kerülhetnek a polcokra

Kép
Promóciók

Megnyílt a 33. INTERSPAR hipermarket Érden

3. hó 3-án megnyílt a 33. SPAR! :-)

Kép
Promóciók

Kétmilliárd forintból újult meg a pesterzsébeti INTERSPAR

Csaknem kétmilliárd forintot fordított a pesterzsébeti INTERSPAR modernizálására a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

Kép
Promóciók

Sulistart az INTERSPAR-ral

Az INTERSPAR széles iskolai felszerelés választékának köszönhetően nem lesz több elfelejtett tétel a bevásárló listán, hiszen az üzletekben mindent be lehet szerezni az iskolatáskától a papír-írószer termékeken át az informatikai eszközökig.