Ezt az 5 darabot szerezd be a leárazáson Tomcsányi Dóri szerint
A Style Award jelöltjét faggattuk a legjobb fogásokról.
Az eredeti, francia kampány után – ahol többek között a Chanel, Louis Vuitton és Christian Dior divatház képviseltette magát - ezúttal a magyar divatszakma tervezőinek krémje tervezett dizájn babát és hozzá illő babaruhát az UNICEF ultramenő kampányához.
Magyarországon eddig példa nélküli módon fogtak össze a világszerte elismert hazai designerek: Konsánszky Dóra, Léber Barbara, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri és Tóth Bori magyar nőknek segítenek abban, hogy merjék önmagukat felvállalva megmutatni, mennyire színes egyéniségek. A neves divattervezők ezúttal családanyákra és a konfekciómérettől eltérő testalkatú hölgyekre szabták kreációikat, s kivételes módon bepillantást engedtek műhelymunkájukba is egy-egy selfie-vel.