Lépj a változásért! - közös kollekcióval kampányol a Johnnie Walker X Dorko
Március 8-án, Nőnapon debütált a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója.
A világhírű szeszesital-márka izgalmas új kampánya inspiráló nőket mutat be, rávilágítva a történeteikre, pozitív példát állítva ad szilárd alapot a fejlődéshez. A nemzetközi kampányhoz Magyarországon - többek között - olyan nevek csatlakoztak, mint Péterfy Bori, Szabó Anna Eszter és Tomcsányi Dóri.
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ezért 2023. március 8-án, immáron harmadik alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
Johnnie Walker a világ legszélesebb körben forgalmazott skót whisky márkája, amely a híres KEEP WALKING szlogent használva hívja fel a figyelmet a jövőnk iránti közös felelősségünkre, illetve annak a meggyőződésnek ad hangot, hogy a világnak most nagyobb szüksége van a továbblépésre, mint valaha.