Múlt éjjel maga Olivier Rousteing és barátai – Kendall Jenner és Jourdan Dunn – mutatták be a The Billboard Music Awards vörös szőnyegén a kollekció első darabjait. A közösségi médián keresztül pedig a H&M és a Balmain a #HMBalmain nevű, egységes mozgalomba hívta meg a rajongóit.
"A generációmhoz akarok szólni, tervezőként ez a fő célom" – mondta Olivier Rousteing. "A H&M annak a különleges lehetőségét kínálta fel számomra, hogy mindenkit elhozzak a Balmain világába, hogy ennek az álomnak a részesei lehessenek, és együtt megalkothassuk a globális #HMBalmaination-t, ami az összetartozás hashtag-je. Az együttműködés hihetetlenül természetesnek tűnt számomra: a H&M egy olyan márka, amihez mindenki kötődik. Ha ez az egységet feltételezi, akkor én is támogatom."
Az 1945-ben alapított Balmain cég amely mindig hű maradt az alapítója víziójához és lelkületéhez, és mindenki számára az energiát, az élvezetet, a szórakozást és a szabadságot fejezi ki. Rousteing a divatház számára különleges egyéniséget teremtett, amely egyszerre tiszteli a divat hagyományait, de a pillanatban is gyökerezik, némi showbiz érzéssel. A csábító popos megjelenés kiemelése az egész H&M-mel való együttműködés természetes része volt.
A november 5-étől a világ kb. 250 üzletében, valamint online kapható kollekció férfiak és nők számára is tartalmaz majd ruházati termékeket és kiegészítőket.