Biztosra megy! Brad Pitt már nem csak színészként szeretne érvényesülni

Forrás: Getty Images
2022. szeptember 22.
Szerző: Ujvári Viki

Brad Pitt fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy akkor se tétlenkedjen, ha esetleg ráun majd a filmek világára.

Sok hírességhez hasonlóan Brad Pitt is szeret több lábon állni, és bár Angelina Jolieval közös borászatának sorsa a válásuk után már kérdésessé vált, ez a bizonytalanság úgy tűnik, hogy újabb elfoglaltság felé terelte a színészt, aki így most a divatiparban kezdte el igencsak aktívan bontogatni a szárnyait.

A színész trendekbe fektetett tervei azonban cseppet sem új keletűek, ugyanis 2019-ben kezdett el dolgozni azon, hogy az Amrit ékszerek tervezőjével, Sat Harival együtt valami különleges brandet dobjanak piacra, ami God's True Cashmere néven most érte el végleges formáját. A szeptember óta kapható kollekció darabjai egytől egyig minőségi anyagokból készültek, és Brad Pitt büszkén is hangsúlyozza azt, hogy mennyire figyeltek arra, hogy a végeredmény időtálló legyen.

Csak olyat viselj, amitől jól érzed magad. A kasmír elegáns és kényelmes is egyben. Ez egy olyan anyag, amit egy életen át megőrizhetsz.

- nyilatkozta a színész.

A brand nemcsak az anyaghasználatban tette magasra a mércét, hanem a gombválasztásban is, ugyanis az ingeken található gombok helyett olyan féldrágakövek találhatók, mint a rózsakvarc, holdkő és smaragd, amik a gazdagság, a szerelem és a bölcsesség értékeit szimbolizálják. Ez a magasan pozícionált minőségi igény pedig az árcímkékre is hatással van. Az ingek példák 1640 dollárba kerülnek (~ 668 500 Ft), egy uniszex pulcsiért 1905 dollárt (~ 776 500 Ft) kérnek, míg kollekció különleges kockás nadrágja 1780 dollárt (~ 725 600 Ft) kóstál.

És itt még messze nincs vége!

Pár héttel első kollekciója után Brad Pitt mindenkit meglepett, amikor a múlt hétvégén egy finnországi művészeti múzeumban tiszteletét tette, hogy a nagyérdemű előtt is lerántsa a leplet arról a 9 szoborról, amit ő maga készített.

Pár napja pedig egy újabb projekt kapcsán hallatott magáról, ugyanis piacra dobott egy uniszex és gendersemleges kozmetikai márkát is, a Le Domaine-t, amit ugyanazzal a borászcsaláddal alkotott meg, akikkel a fent is említett borászatának népszerű rosé nedűjét, a Chateau Miravalt is készítette.

Ezek után pedig kíváncsian várjuk, hogy mi jöhet még?

És ezt láttad már?

Nézd meg a galériánkat - 8 kép
8 híresség, aki fenntartható divatot népszerűsíti