BCEFW AW1920 - Minden, amit a budapesti divathétről tudnod kell

Forrás: Nubu, Nanushka, Zsigmond Dóra menswear Fotó: HFDA / The Fulldog
2019. március 25.
Szerző: InStyle

Számos újdonsággal, a hazai és nemzetközi szakma legmeghatározóbb neveivel készül a Magyar Divat & Design Ügynökség a 2019 / 20-as őszi-téli kollekciókat felvonultató divathétre.


A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) március 29-31. között kerül megrendezésre a Várkert Bazárban.

Kikkel találkozhatsz, ha kilátogatsz?

A közép-európai régió egyik legmenőbb eseményén részt vesz többek között a divatszakma elé kritikus tükröt tartó Diet Prada két alapítója, Lindsey Schuyler és Tony Liu, akiket több mint 1 millióan követnek az Instagramon. A fővárosban lesz a divathét alatt a Vogue Hong Kong online szerkesztője, Declan Chan; a Dazed és az Allure újságírója, Kristen Bateman; a New York-i Barneys egykori munkatársa, a profi márkaépítő és stylist, Hannah Bibb; az olasz divatkamara munkatársai, nemzetközi showroomok vezetői, illetve a Dj-ként is ismert japán „Twin-fluencer”, az Amiaya.

Minden eddiginél erősebb szakmai jelenlét

A Várkert Bazárban mutatja be legújabb kollekcióját az a nyolc magyar márka -az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsányi és a Zsigmond Dóra menswear - akik részt vesznek az olasz divatkamara mentorprogramjában és a milánói divathéten is prezentáltak februárban. Emellett, bemutat többek között a Nanushka, a Nubu, az Áeron, a lengyel Neige, a cseh Laformela és az olasz „Who’s On Next 2017” finalistája, Marco Rambaldi. A kifutóra szánt összeállításokban a Vogue Italia stylistja, Giulio Martinelli nyújt szakmai támogatást a tervezőknek.

A fiatal tehetségek a „Young Talents” szekcióban mutatkoznak be, míg Kis-Juhász Fábián egy prezentáció keretében hozza el a London Fashion Week-en már nagy sikert aratott kollekcióját.

Nézd meg a galériánkat - 4 kép

Kreatív energiák Pesten és Budán

Több showroom is különböző programokkal színesíti a divathetet, a Margot Store-ban prezentál például a GrandPa Menswear és Daubner Anna is. A belvárosi Je Suis Belle-ben, Marozsán Erika hímzett képei „kommunikálnak” a tervezők ruháival. Anna Amélie a Katona József Színház kirakatára rajzolja egyvonalas grafikáit, míg a PinkPonilo Stúdió a kapszula gardrób kialakításról tart workshopot.

Mindemellett fény derül a magyar tervezők és a napszemüvegekben utazó Tipton kollaborációjának koncepciójára, illetve a helyszínen az ügynökség és a MOL Magyarország Fresh Corner formaruhatervező pályázatának eredményeit is kihirdetik.

Jegyek korlátozott számban kaphatók a jegymester.hu oldalán.

További információk az eseménnyel kapcsolatban a weboldalon és közösségi média felületeken.

Tématámogatás. Készült a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. támogatásával.