Elindult a Teadélután!

Podcastunk középpontjában a királyi család áll – stílus, titkok, meglepő érdekességek, intrikák, és mindaz, ami a korona árnyéka mögött megbújik.

Az elmúlt években InStyle magazinban és instyle.hu-n folyamatosan nyomon követtük a királyi családdal kapcsolatos legfrissebb híreket és érdekességeket, és azt láttuk, hogy olvasóinkhoz is nagyon közel áll ez a téma. Ezért is indítottuk el Teadélután néven podcastunkat, melyben tovább boncolgatjuk, valamint körbejárjuk a velük a kapcsolatos legizgalmasabb történeteket.

Kálmán Zsófi & Besenyei Bia

Kálmán Zsófi

Megismerem őt

Besenyei Bia

Megismerem őt

Kálmán Zsófi

Kálmán Zsófi vagyok, az InStyle vezető online szerkesztője. A királyi családdal való kapcsolatom mondhatni együtt épült a karrieremmel, az első hír ugyanis, amit az instyle.hu-n publikáltam épp a szülési szabadágáról visszatért Katalin hercegnéről szólt. Ekkor 2015 szeptemberét írtuk. Az akkori szerkesztőmtől kaptam ezt a témát, és emlékszem, mekkora kihívást volt számomra. Mára viszont olyanok számomra, mint a kedves ismerősök, és meg sem tudom számolni, mennyi cikket írtam róluk. Bár eddig is tudtuk, hogy olvasóinkat érdekli a királyi család, de az akkor előkerült régi történetekkel velünk együtt szívesen nosztalgiáztatok, és számos pozitív visszajelzést kaptunk. Ebből a lendületből merítettünk inspirációt a Teadélutánhoz, ami egyben szerelemprojekt is az InStlye életében. Hallgassátok szeretettel!

Besenyei Bia

Besenyei Bianka vagyok, a JOY és az InStyle magazinok felelős szerkesztője, a joy.hu online szerkesztője, a Teadélután podcast műsorvezetője és lelkes rajongója. Nemcsak a királyi család életét, de a divatot is legalább olyan szorgalommal követem és átlag felett érdekel a pszichológia. Imádok sütit sütni és megörvendeztetni vele a körülöttem élőket.

Alberti Petra főszerkesztő és Lakatos Márk kreatív igazgató kezei alatt újul meg az InStyle

2020. január 30.
Szerző: Instyle Szerkesztőség

Friss hírek a házunk táján, kedves olvasóink, 2020 az InStyle márka és ti évetek lesz!

Az InStyle új főszerkesztővel és egy újonnan létrehozott kreatív igazgatói pozícióba érkező szakemberrel kezdi 2020-at.

Célunk, hogy az InStyle a Shopping & Style portfoliónk egyik zászlóshajójaként a jövőben tartalomban, kivitelezésben egyaránt újjászületve szólítsa meg azokat az olvasókat, akik szerint a stílus az önkifejezés egyik meghatározó eszköze, és akik hisznek az egyediség értékében – az élet minden területén. A magazin évi 4 lapszáma exkluzívabb kivitelezésben, emelt oldalszámon jelenik meg és a mindennapi divat és vásárlási tippek helyett a fenntartható és örökérvényű stílusra koncentrál. Alberti Petra főszerkesztőnek való felkérése egyértelmű volt, hiszen Petra a JOY főszerkesztőjeként, korábban pedig sikeres online főszerkesztőként évek óta bizonyítja rátermettségét. Mellé kerestünk olyan új kreatív energiákat hozó szakembert, aki együttműködésben Petrával motorja lesz a megújulásnak, az új koncepció megvalósításának. Lakatos Márk az InStyle követői és ügyfeleink körében egyaránt nagyon kedvelt karakter, több sikeres együttműködésen vagyunk túl, nagyra értékeljük a pozitív hozzáállását, profizmusát, és őszinte örömmel, izgalommal vágunk bele a közös munkába

- mondta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója a változások kapcsán.
Az új főszerkesztő korábban már négy évet dolgozott az InStyle márkával, ebből három évig digitális főszerkesztőként

Örömmel térek vissza az InStyle életébe ebben a megtisztelő feladatkörben, hiszen a márka korábbi digitális főszerkesztőjeként is működtem már. Az időtálló divat, a hazai tervezők és a szépségápolás elkötelezett rajongójaként az InStyle mindig is igazi szerelemprojekt volt számomra. Igazán álomszerűnek tartom a kihívást, hogy a világ vezető stílusmagazinjánál bontakoztathatom ki a kreativitásom, a magazin mellett sok új digitális, videós és közösségépítő megoldással is reagálhatunk az olvasóink és hirdetőink igényeire. Ebben pedig Márkkal biztosan jó partnerek leszünk, hiszen a széles érdeklődési kör és az ötletek kifogyhatatlan tárháza úgy érzem közös kvalitásunk. A 2020-ban megjelenő négy lapszámra szezonális stílus kódexként tekintünk, így lehetőségünk nyílik arra, hogy a divat és szépségápolási tematikák dinamikus bővítése mellett széles spektrumon foglalkozzunk a stílusos élet egyéb területeivel is, valamint izgalmas újdonság, hogy a magazinban már korábban is jelen lévő „A férfi stílusa” rovatunk a jövőben jóval nagyobb hangsúlyt kap a nyomtatott és online platformjainkon egyaránt

- nyilatkozta Alberti Petra, az InStyle új főszerkesztője, aki a távozó Ribánszky Ágotától veszi át a megújuló feladatkört.

Kövesd Petrát Instagramon, és kérdezz tőle bátran!


@petrabianka

Márkot nem kell bemutatni, a divattól a gasztronómián át mindenben otthon van

„A stílus annyival izgalmasabb, mint a divat! Az InStyle új koncepciója pedig nagyon menő: egy míves, cool stílusalbum, ami lelassítja az időt és társ az Én-idő kitöltésében, az önmegvalósításban. Ezért jöttem teljesen lázba, amikor a Marquard Media felkért, hogy legyek a márka kreatív igazgatója. Stílus az élet minden területén, legyen szó ruhákról, gasztro őrületekről, kulturális újdonságokról, utazásokról, partikról és mindenről, ami amúgy is érdekel. Ja, és persze nemcsak hölgyeknek hanem férfiaknak is! Nagyon várom a közös munkát Petrával és a csapattal, mert egy igazi stílusos közösséget szeretnék építeni velük és az InStyle olvasókkal. Hiányzik az országból egy olyan gang, aki az élet minden területét stílusosan éli és élményeit megosztja másokkal. Ehhez biztosít szuper felületet az InStyle printben, online és természetesen menő partikon és rendezvényeken!

- mondta Lakatos Márk az új feladatról.

Kövesd Márkot Instagramon, és kérdezz tőle bátran!


@markolakatos

Az InStyle szellemiségét és működését a jövőben is áthatja a társadalmi felelősségvállalás területén betöltött karakteres szerepvállalás. A márka nemzetközi Fur Free programjához a magyar InStyle is csatlakozott (a Marquard Media Magyarország minden más márkájával együtt nem szerepeltet állati szőrrel készült termékeket egyetlen platformján sem), emellett az InStyle „Badass Women” mozgalommagyarországi elindításával a jövőben még nagyobb teret és hangot ad azoknak a nőknek, akik aktívan tesznek azért, hogy a világ jobb hely legyen.