Ezekért a cipőmárkákért rajonganak a legtöbben az Instagramon

2016. február 23.
Szerző: Kálmán Zsófi

Bár soha el nem múló, plátói szerelmet érzünk minden Valentino, Saint Laurent és Louboutin magas sarkú iránt, úgy tűnik a világ nagyobb része más cipőknél teszi le a voksát!


A Wunderlich Securities Inc. a közelmúltban végzett felmérései alapján készített egy rangsort, ami bemutatja, mely cipőmárkákhoz kötődnek leginkább a felhasználók a közösségi platformokon, kiemelten az Instagramon. Az álomkategóriát elhagyva, olyan elérhető árakkal és kínálattal dolgozó márkákat vizsgáltak, amik az átlag fogyasztók/felhasználók számára is elérhetőek. A kutatást Danielle McCoy készítette, aki két hétig feszülten figyelte az eseményeket a közösségi médiában. Kik lettek a győztesek? Mi nagyon meglepődtünk, mivel az élen a Steve Madden, a Keds, az Ugg Australia és a Sam Edelman végzett!



Instagramon


Ha vetünk egy gyors pillantást a fenti márkák Instagramjára akkor láthatjuk, hogy mennyire jól kommunikálnak a követőikkel: néhány szépen elrendezett tárgyfotó, street style képek, és persze egy-két kampány, valami menő hírességgel, ami azonnal elhiteti velünk, hogy egy Keds-ben mi is sztárok lehetünk. Ezek a márkák nem csak barátibb árakkal dolgoznak, mint a nagy divatházak, de elhivatottabban keresik az utat az emberek szívéhez. Valami ilyesmi lehet a siker receptje, nekik biztosan bevált, hiszen napi szinten több ezer követik őket hűségesen. A te favoritod köztük van?



Instagramon
Instagramon
Instagramon


Mennyi az annyi: Hány cipője van átlagosan egy nőnek?