A közös nyereményjátékkal a PENNY és az MT tízéves együttműködését is ünnepeljük – hangsúlyozta Benedek Eszter. „A hasonló promócióinkban már megszokott egymillió forintos fődíj mellett olyan heti nyereménnyel is kedveskedünk, amelyre a hazai FMCG-piacon még nem volt példa: a szerencsések a PENNY-ben annyi védjegyes terméket pakolhatnak a kosarukba, amennyire 15 percig képesek, és ezeket ajándékba kapják.” A részvételhez két árucikket kell megvásárolni a meghirdetett védjegyes termékekből, majd a blokk AP kódját feltölteni a játék oldalán.
Kazatsay Eszter az együttműködés eredményeiről szólva kiemelte: "a körülbelül 2500 árucikkük csaknem kétharmadát hazai beszállítók adják, „mint például a megújult csomagolású Sissy; a „Kedvenc Hentese” vagy az „Itthonról válogatva” termékcsoportjainkba tartozókat. Az áruházláncok közül ma már nálunk kapható a legtöbb saját márkás MT védjegyes termék, számuk meghaladja az 500-at”.
Egyebek mellett a PENNY-vel való együttműködésüknek is nagy szerepe van abban, hogy országos szintű a Magyar Termék védjegyek lefedettsége – tette hozzá Benedek Eszter. „A védjegyhasználó gyártók száma ma már meghaladja a 230-at. Több mint 5200 védjegyes terméket állítanak elő, összárbevételük tavaly meghaladta a 2650 milliárd forintot.”
Kazatsay Eszter elmondta azt is, hogy a minőség mellett kiemelten fontos a PENNY számára a minél kedvezőbb árazás is, ennek érdekében folyamatosan tárgyalnak a beszállítókkal, hogy a vásárlók a lehető legjobb ár–érték arányú termékeket találhassák a polcaikon.