Így sminkelj, ha kicsi a szemed

Így sminkelj, ha kicsi a szemed

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

Íme hat könnyű lépés és sminktipp, hogy nagyobbnak tűnjön a szemed!

Szépségszerkesztőként folyamatosan figyelem az arcokat, a sminket, és gondolatban listát írok a szuper, dicsérendő, lemásolható megoldásokról, és persze azokról is, amiket mindenkinek jobb lenne inkább kerülni. Az egyik leggyakoribb jelenség, amivel találkozom, az az, hogy milyen sokan nincsenek tisztában azzal, hogyan is kellene sminkelni a kicsi szemet. Hihetetlen, hogy még mindig vannak, akik egyszerűen csak körbekontúrozzák feketével – így még jobban összenyomják optikailag – az amúgy is picike szemüket.

Holott ezt a "szépséghibát" rendkívül könnyű sminkkel korrigálni! Például az alábbi hat gyors és egyszerű lépéssel:

1. Vigyél fel világos szemhéjpúdert a mozgó szemhéjra, egészen a felső szemhéj feléig, elsatírozva a szemöldök irányába. A szemszínednek megfelelően válassz bézst, lazacszínt, világoskéket, zöldet, szürkét stb.

2. A belső szemzugokba tegyél selyemfényű, fehér vagy színtelen szemhéjpúdert. (Fényes legyen, de ne csillámos!)

3. Sötét kontúrceruzával vagy sötétebb szemhéjpúderrel fesd ki a pillák tövét a felső szemhéj közepétől kifele – a belső szemzug felé szépen satírozd össze a színt a fénylő szemhéjpúderrel, hogy minél fokozatosabb legyen az átmenet.

Rumer Willis festetlenül hagyta az alsó szempillái tövét, így a kis szeme még kisebbnek tűnik.
Rumer Willis festetlenül hagyta az alsó szempillái tövét, így a kis szeme még kisebbnek tűnik.

4. Az alsó vízvonalat kontúrozd fehér vagy ezüst szemceruzával.

5. Az alsó pillákhoz is vidd fel a felső szemhéjra használt sötétebb színt – jó alaposan satírozd el, nem baj, ha nagyon "lemászik" a szem alá. A belső szemzugra ne jusson ebből a sötét színből, itt is fontos a fokozatos halványítás.

6. Az alsó és a felső pillákra jusson jó bőven a szempillaspirálból. Figyelj, hogy a szemzugokból induló pillákat is kifesd. Várd meg, amíg megszárad a festék, majd vigyél fel egy második réteget is.

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Életmód

7 felejthetetlen kirándulóhely Magyarországon

Összeszedtünk hazánk legszebb túraútvonalaiból párat, mutatjuk is őket.

Kép
Shopping

Stílustippek, amiket az alacsony nők elleshetnek Florence Pugh-tól

Az Oscar-jelölt színésznő tisztában van az adottságaival, elfogadja a testét olyannak, amilyen, és PONTOSAN TUDJA, hogyan kell öltöznie az alakjához.

Kép
Szépség

Egy gyakori hiba, amit el kell kerülni az arcmaszkok használata közben

Eláruljuk, hogyan hozhatod ki a legtöbbet az arcmaszkok használatából, ahogy a leggyakoribb hibákról is lerántjuk a leplet!

Kép
Sztárok

11 eset, ami bizonyítja, Keanu Reeves a legszerényebb és legközvetlenebb sztár a világon

Az egyik legszerényebb, legközvetlenebb hollywoodi sztár, aki nem menekül el rajongói elől.

Kép
Életmód

5 szokás, ami jelentősen növeli a szívroham kockázatát: nem csak a dohányzás káros

Szomorú, de az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt az 50 év alattiaknál jelentkező szívroham. Ez pedig olyan jellegű, egyértelműen káros szokásokra vezethető vissza, mint a dohányzás vagy éppen az egészségtelen táplálkozás és a mozgásszegény életmód. De nézzük is, pontosan melyek ezek, és hogyan tudod megelőzni a súlyos szívbetegségek kialakulását.

Kép
Életmód

Ez a 15 legjobb mikrobiom-helyreállító étel: azt is mutatjuk, miket kerülj beleid egészségének érdekében!

Az egészséges bélrendszer támogatja az immunrendszert és segít megelőzni a betegségeket. Cikkünkben mikrobiom-helyreállító és -tápláló élelmiszereket mutatunk, amiket érdemes gyakran fogyasztanod!