Tényleg ezt szeretnénk látni? Valójában ilyenek lennének Photoshop nélkül a fehérnemű reklámok

2016. augusztus 24.
Szerző: Kálmán Zsófi

Csak semmi retus!

Pár hete hatalmas botrány lett abból, hogy egy volt Victoria Secret's munkatárs elpletykálta a márka bizarr Photoshop-titkait. A történet lényege mégsem az volt, hogy elég a retusból. Csalás ide vagy oda, a beszámoló rávilágított arra, hogy ezek az bizarr utómunkák igenis szükségesek. A vásárlók tökéletes testeket akarnak látni a fotókon, nem pedig a természet adta valóságot.

Hát megérkezett erre az állításra a fricska. Az utóbbi időben egyre több brand dönt a "real body" kampányok mellett, sőt, talán ennek az irányzatnak az első számú és legnagyobb úttörője az Aerie. A fehérnemű márka már több retus-mentes anyaggal is büszkélkedhet, #AerieReal missziójuk nevében még Emma Roberts-et is levetkőztették. Most viszont itt van az új férfi fehérnemű kollekciójuk.

Adoniszok helyett igyekeztek valódi pasikat szerepeltetni a reklámokban. A srácok tényleg nagyon különbözőek, a izmos, de szerény modelltől kezdve a pocakos jógásig minden van. Persze David Beckhamet sem vetjük meg, de nekünk nagyon bejönnek az új reklámok!

Olvasd el ezt is!
Szeretjük vagy sem? A Nike kétértelmű üzenettel nyit a plus size nők felé