Merész húzás: Egy cuki kisfiúval reklámozzák az új Barbie babákat - VIDEÓ

2015. november 18.
Szerző: Kálmán Zsófi

Babázni lányos dolog. Gondoltuk eddig, ugyanis a legújabb Moschino Barbie-kat a megszokottól eltérően egy kisfiú népszerűsíti. Méghozzá igen nagy lelkesedéssel, ti mit gondoltok?

Sokat boncolgatott kérdés, hogy gyerekkorban egészséges-e a kicsiket a nemi identitás zavaros kérdéseivel zaklatni, és határozottan elzárkózni a kreativitás fejlődésétől szimplán azért, mert olyan utakra kalandoznak el, amik nem férnek bele a dogmatikus elveken alapuló nevelésbe. Jót teszünk-e azzal, hogy a kislányok kezébe csak babákat, a kisfiúkéba pedig kisautókat adunk, és nem hagyunk teret a gyerekeknek arra, hogy maguk döntsék el mivel szeretnének játszani. Ideje áttörni a korlátokat?

Végre piacra dobták a Moschino közreműködésével megálmodott limitált Barbie kollekciót (azóta már el is fogyott). A közös vállalkozás nem szimpla trendi babákat akart a boltok polcain prezentálni, állást foglalnak amellett a vélemény mellett, hogy a régimódi sztereotípiákat ideje ledönteni. Reklámjuk főszereplője a megszokottól eltérően nem egy kislány, hanem egy cuki kisfiú - aki egyébként megdöbbentően hasonlít a divatház kreatív igazgatójára, Jeremy Scottra. Babázzon minden gyerek aki szeretne, már ha anyának sikerült lecsapni a limitált Moschino Barbie-k egyikére!


Végre egy reklám, ami értékes üzenetet hordoz – VIDEÓ