Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffiti művész a divatkampányokat

 Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffiti művész a divatkampányokat
Forrás: Michael Nagle/The New York Times
2016. augusztus 2.

Illegális, amit csinál, mégis rajonganak érte a luxusmárkák!

Michael De Feo, graffiti művész már két évtizede fedi el burjánzó virágmintákkal a luxusmárkák hirdetéseit. Kitakarja a hírességeket és modelleket, (akiknek a márkák rengeteget fizettek, hogy képviseljék őket), sőt magát a terméket vagy a márkanevet is. Cserébe viszont sokkal figyelemfelkeltőbbek és izgalmasabbak az így átalakított kampányképek.

Tavaly egy gerilla művészcsoport adott kulcsot De Feonak a New York-i buszmegállók hirdetési felületéhez, hogy bevonják a vállalati kommunikáció megkérdőjelezéséről folyó diskurzusba. Ő pedig titokban átfestette többek között a Dior plakátját, majd egyre elismertebb lett a luxusbrandek körében. Az Echo piacra dobott egy kendőkollekciót, melyet a graffitijei díszítenek, jutalékot kapott a Neiman Marcus-tól és szerepelt a Christian Louboutin közösségi média kampányában.

De Feo, akinek a beceneve egyébként Flower Guy próbál egyensúlyozni aközött, hogy együtt is működjön a márkákkal, de fel is forgassa a világukat. Szerintünk jól halad!

Nézd meg a galériánkat>9 kép
Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffitis a divatkampányokat

Szerinted melyik a legszebb?

7 hasznos öltözködési tipp alacsony nők számára

Ahogy előnyei, úgy hátrányai is vannak annak, ha valaki nem nőtt túl nagyra. Íme azonban néhány öltözködési tanács, mit csinálj másképp annak érdekében, hogy optikailag picikét magasabbnak és akár vékonyabbnak is tűnj.

Így fogyhatsz a leggyorsabban, még a biztonságos keretek között maradva: 11 tipp

Meg vagy győződve róla, hogy soha nem fogsz lefogyni, mert túl lassú, fáradságos procedúra előtt (esetleg közepén) állsz?

Előfizetés