Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffiti művész a divatkampányokat

 Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffiti művész a divatkampányokat
Forrás: Michael Nagle/The New York Times
2016. augusztus 2.

Illegális, amit csinál, mégis rajonganak érte a luxusmárkák!

Michael De Feo, graffiti művész már két évtizede fedi el burjánzó virágmintákkal a luxusmárkák hirdetéseit. Kitakarja a hírességeket és modelleket, (akiknek a márkák rengeteget fizettek, hogy képviseljék őket), sőt magát a terméket vagy a márkanevet is. Cserébe viszont sokkal figyelemfelkeltőbbek és izgalmasabbak az így átalakított kampányképek.

Tavaly egy gerilla művészcsoport adott kulcsot De Feonak a New York-i buszmegállók hirdetési felületéhez, hogy bevonják a vállalati kommunikáció megkérdőjelezéséről folyó diskurzusba. Ő pedig titokban átfestette többek között a Dior plakátját, majd egyre elismertebb lett a luxusbrandek körében. Az Echo piacra dobott egy kendőkollekciót, melyet a graffitijei díszítenek, jutalékot kapott a Neiman Marcus-tól és szerepelt a Christian Louboutin közösségi média kampányában.

De Feo, akinek a beceneve egyébként Flower Guy próbál egyensúlyozni aközött, hogy együtt is működjön a márkákkal, de fel is forgassa a világukat. Szerintünk jól halad!

Nézd meg a galériánkat> 9 kép
Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffitis a divatkampányokat

Szerinted melyik a legszebb?

Büszkeség: ez a magyar divatmárka a francia nők új kedvence

Ilyen még sosem történt magyar divattervezővel!

Szigetkalauz: miért és melyik szigetre utazz?

Segítünk megtervezni életed nyaralását!