Dizájn díjat nyert a Mazda által inspirált parfüm

Dizájn díjat nyert a Mazda által inspirált parfüm

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Facebook
Twitter
Pinterest

A Shiseido parfüm és kozmetikai márka által fejlesztett „SOUL of MOTION” illat, amely a Mazda KODO – A mozgás lelke formanyelvet hivatott szimbolizálni, arany iF Design díjat nyert a csomagolás kategóriában.

A Shiseido parfüm és kozmetikai márka által fejlesztett „SOUL of MOTION” illat, amely a Mazda KODO – A mozgás lelke formanyelvet hivatott szimbolizálni, arany iF Design díjat nyert a csomagolás kategóriában. A zsűri szerint az egyedi flakon kreatív metaforája a KODO-nak, annak a dizájn-irányzatnak, amely a Mazda jelenlegi modelljeinek alapját nyújtja. „A formaterv a mozgásra kész, megfeszített izomra emlékeztet és egyszerre használja az autók és az emberi test formáit. A kész csomagolás felér egy művészeti alkotással” - áll a zsűri véleményében. Természetesen az illat maga is a Mazda szellemiségét igyekszik kifejezni: méltóságot, nyugalmat és fanyar eleganciát áraszt.

A Mazda korábban is együttműködött más márkákkal, hogy a KODO szellemiséget az autók mellett más formába is öntse, így született már kerékpár és bútor is.

A német iF International Forum Design díjakat 60 dizájn szakértőből álló zsűri ítéli a 7 kategória legjobbjainak. A termék, csomagolás, kommunikáció, belsőépítészet, szakmai koncepció, szolgáltatás dizájn és építészet kategóriákba 59 országból több mint 5500 nevezés érkezett, a díjakat március 10-én, Münchenben adták át.

Kép

A Mazda két évvel ezelőtt kereste meg az 1872-ben Tokióban alapított Shiseido céget, hogy alkossanak egy a KODO dizájn szerint készült illatot, azaz próbálják a formát mozgásba öntő, erőtől duzzadó, ugyanakkor a japán esztitikai elveknek megfelelő formanyelvet egy parfümben megtestesíteni. Az együttműködés keretében a Shiseido kreatív csapata bejárta a Mazda létesítményeit és vezette az összes modellt, hogy jobban megértsék a márkát és a feladatot. Közben azt is felismerték, a Mazda szenvedéllyel, mégis a legapróbb részletekre kiterjedő figyelemmel teli szakmai elhivatottsága mennyire közel áll az övékéhez.

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Kép
Sztárok

Szabó Kimmel Tamás: "Engedjük már el, hogy a férfiak nem sírnak!" - #Képesvagyok podcast S2E4

A #Képesvagyok podcast legújabb adásában Szabó Kimmel Tamás volt a vendégünk. Beszélgettünk a gyermekkoráról, nevelési stílusáról, maximalizmusról, határhúzásokról, a közelgő negyedik X-ről és persze legújabb filmjéről.

Kép
Sztárok

Ritka pillanat: Matthew McConaughey-t gyönyörű lánya kísérte el a vörös szőnyegre - FOTÓ

Matthew McConaughey ritkán jelenik meg teljes családjával a vörös szőnyegen, most ennek a pillanatnak lehetünk szemtanúi!

Kép
Életmód

3 csillagjegy, akinek szerencsét hoz az áprilisi telihold

Ezek a csillagjegyek különösen jól érezhetik magukat az áprilisi telihold utáni időszakban!

Kép
Szépség

7 könnyen lemásolható frizura, amire a francia nők esküsznek 2024-ben

Íme 7 könnyedén lemásolható frizuratrend 2024-re, amik a francia nők kedvenceik!

Kép
Életmód

Így nézett volna ki a Trónok harca Disney-meseként

Ha van valami, ami távolabb áll George R. R. Martin regényeitől és azok feldolgozásától, akkor az a rajzfilmes műfaj.

Kép
Életmód