Lépj a változásért! - közös kollekcióval kampányol a Johnnie Walker X Dorko

Johnnie Walker X Dorko
Forrás: Dorko

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Facebook
Twitter
Pinterest

Március 8-án, Nőnapon debütált a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója.

Az egyedi tervezésű cipő dizájnjával és csomagolásával is szeretné felhívni a figyelmet a nőket érő megkülönböztetésre. A Keep Walking Magyarország kampány ismert emberek történetein keresztül kívánja ledönteni a káros társadalmi berögződéseket és inspirálni a nőket céljaik elérésében.

A Johnnie Walker folytatja korábbi, a pozitív változás és a női szerepvállalás támogatását célzó kampányát, ösztönözve a nőket a korlátok ledöntésére és új magasságok elérésére. A márka kétszáz éve a haladás szimbóluma. Kampányaiban kiemeli a női példaképek jelentőségét, bemutatásukkal szeretné buzdítani a nőket, hogy valósítsák meg önmagukat és álljanak ki a nemek közti esélyegyenlőség mellett. A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagok szimbolizálják azokat a társadalmi korlátokat, amelyek körbeveszik a nők életét. A szalagokat el kell vágni a cipő viseléséhez, így fizikailag is át kell szakítani ezeket a határokat, köszönhetően a cipő egyedi és kreatív tervezési megoldásának.

Kép
forrás: Dorko

A kampány nem titkolt célja, hogy minél több emberhez jussanak el ezek a társadalmilag fontos üzenetek, ezért a limitált kollekció eladásaiból származó bevételekkel a Johnnie Walker és a Dorko az Egyenlítő Alapítvány munkáját támogatja.

A fejlődés és a pozitív változás elősegítése különösen fontos, figyelembe véve, hogy az Eurostat elemzése szerint Magyarországon a nők átlagosan 17,9%-kal keresnek kevesebbet azonos pozícióban, mint a férfiak. Kelet-Európában a whisky továbbra is maszkulin italként él a köztudatban. Példamutató lehet, ha egy vezető, férfias whiskymárka áll ki a női esélyegyenlőség mellett. Az idejétmúlt társadalmi berögződések meghaladása jelenti az igazi haladást. Innen nyert inspirációt a Johnnie Walker Keep Walking kampánya, amely a whisky márka 200 éves üzenetével összhangban áll ki a haladás mellett.

A Diageo szeretné hangsúlyozni a nők támogatásának fontosságát. Úgy véljük, segítenünk kell a nőknek ledönteni a korlátokat, felszabadítani teljes potenciáljukat és elismerni eredményeiket. Mindenkit arra buzdítunk, hogy csatlakozzon hozzánk a nők megerősítésében és egy olyan világ megteremtésében, ahol minden nőt elismernek, tiszteletben tartanak és ünnepelnek.

- foglalta össze Juliana Ballarin, a Diageo, a Johnnie Walkert tulajdonló cég Senior Marketing igazgatója.

A whisky az egyik legférfiasabb italkategória, a Johnnie Walker pedig ennek a kategóriának egyik globális vezető ikonja. A progresszív gondolkodás mindig is a márka sajátja volt. Egy modern társadalom építéséhez elengedhetetlennek tartjuk a példamutatást és a társadalmi esélyegyenlőség megvalósulásának elősegítését.

- nyilatkozta Kovács Dávid Gábor, a Johnnie Walker márkát forgalmazó Zwack Unicum Nyrt. Marketing igazgatója.

A kampány nagykövetei a cipő viselésével a haladás jelképét képviselik a továbblépés szimbólumaként.

Többször viccesen nyilatkoztam már, hogy bárcsak nekem is lehetne egy feleségem. A zenekarom férfi tagjai mindig frissen mosott ruhában, feleségük ételt bekészítve engedik el a koncertre. Míg nekem, frontemberként és anyaként kettős szerepben kell helytállnom. Mindig arra törekszem, hogy egyensúlyt találjak a szakmai elhivatottságom és a családi életem között, ami kihívásokkal teli. De hiszek abban, hogy mindez lehetséges, és hogy nőként, anyaként és művészként is teljes életet lehet élni. Fontos számomra, hogy a közönségemmel is megosszam ezeket a tapasztalatokat, hiszen a színpadon állva nem csak a zenémet, de a női lét sokszínűségét is képviselem.

- mondta Péterfy Bori, színész-énekes.

A kampány időtartama alatt a Dorko üzelteiben korlátozott számban, összesen 200 pár cipő kerül értékesítésre. Az eladásokból származó bevételeket a Diageo teljes egészében az Egyenlítő Alapítvány támogatásra ajánlja fel. A szervezet kiemelt szerepet vállal a nők és férfiak munkahelyi egyenlőségének előmozdítására irányuló kezdeményezések megvalósításában.

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Kép
Életmód

Nem fogyasztod eleget, pedig jót tesz egészségednek: a spárga jótékony hatásai!

Külföldön megőrülnek a spárgáért, ez persze nem csoda, hiszen számos jótékony hatása van, melyek miatt abszolút érhető, hogy ilyen nagy népszerűségnek örvend. Azonban annak ellenére, hogy Magyarországon hatalmas területen termelik, mégis meglepően kevesen fogyasztják. Nos, mi most megpróbálunk meggyőzni arról, hogy miért építsd be az étrendedbe ezt az igazán szuper zöldséget.

Kép
Életmód

A banánnál is hatásosabbak! Káliumban gazdag ételek, amikkel szíved egészségét támogatod

A banán talán a legismertebb káliumban gazdag étel, de számos más egészséges élelmiszer jó káliumforrás. És, hogy miért van szükségünk káliumra? Többek között szabályozza a vérnyomást, a szívritmust, a sav-bázis egyensúlyt és szerepet játszik az idegrendszeri jelek továbbításában.

Kép
Sztárok

Néhányan sokkal sikeresebbek lettek: 10 eredményes sportoló, aki színészi pályafutásba kezdett

Van, aki jól döntött, hogy váltott: íme azok a sportolók, akik színészi pályafutásba kezdtek.

Kép
Életmód

Hollywoodon túl! 10 nem amerikai film, amit egyszer látnod kell

Íme azon európai filmek listája, melyben mindenki megtalálja a szívéhez és ízléséhez legközelebb álló darabokat!

Kép
Életmód

8 dolog, amit gyakrabban kellene takarítanod az otthonodban, mint gondolnád - naponta lenne az ideális!

Lehet, hogy eddig nem tudtad, de bizony vannak az otthonunkban olyan fontos dolgok, melyeket minden nap érdemes letörölni, letakarítani, ezzel is megakadályozva a baktériumok és kórokozók felhalmozódását.

Kép
Szépség

Cindy Crawford 33 éve csak erre a testápolóra esküszik - ez a száraz bőrűek megmentője!

Cindy Crowford már 25 éves kora óta használja ezt a testolajat, amit kifejezetten a száraz bőrűeknek ajánlunk!