Közel száz nemzetközi újságíró, forgalmazó és véleményvezér érkezik a Budapest Central European Fashion Weekre

Közel száz nemzetközi újságíró, forgalmazó és véleményvezér érkezik a Budapest Central European Fashion Weekre

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Facebook
Twitter
Pinterest

Hivatalosan is kezdetét vette a 2022-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató Budapest Central European Fashion Week, amely egy teljes héten át várja programokkal a divat iránt érdeklődő nagyközönséget fővárosunk különböző pontjain.

Az október 16-17. között, a Bálna Budapest épületében megvalósuló catwalk show-k mellett izgalmas side event-ek és egy mobil pop-up store, a Budapest Central European Select gazdagítja a divathetet. Az idei offline BCEFW keretében hazai, régiós, valamint pályakezdő tervezők legújabb alkotásait tekinthetik meg a forgalmazók, a hazai és nemzetközi szakma szereplők és a potenciális vásárlók.

Idén a programhoz az ágazat egyik globális logisztikai partnere, a világ legismertebb divateseményeinek kulcsszereplője, a DHL is csatlakozott, ezért a divathét a BCEFW delivered by DHL nevet viseli.

A Magyar Divat & Design Ügynökség az iparág érdekképviseleti szervezeteként a divathét rendszeres megvalósításával platformot teremt a hazai és regionális tervezőknek kollekcióik bemutatására. A régió divatipari szereplői számára a BCEFW jelenti a nemzetközi szakmával, illetve a divat iránt érdeklődő hazai és külföldi közönséggel való találkozás elsőszámú állomását.

Kép

Az eseményen a kifutón látható márkák a nemzetközi sajtó olyan neves képviselői előtt mutathatják be kreativitásuk, mint a Vogue Italia, a Vogue Scandinavia a Vogue Ukraine, az Elle Arabia, a Joys Magazine és a Marie Claire Arabia , illetve olyan híres influencerek ismerhetik meg első kézből a magyar és régiós darabokat, mint többek között Declan Chan, Natalia Sustova vagy Gili Biegun. A BCEFW-n az egész világról képviseltetik magukat a nemzetközi buyerek is, köztük a német Mytheresa, az olasz Tessabit, a japán Marubeni Fashion Link vagy az orosz Fashion Hub, amely által a tervezők komoly értékesítési lehetőségekre tehetnek szert.

Kép

Az október 11-17. között megvalósuló rendezvény fénypontjaként a Bálna Budapest épületében több mint 30 divatmárka alkotásait ismerhetik meg az érdeklődők a bemutatók alkalmával. A catwalk show-k keretében magyar és régiós tervezők vonultatják fel a legújabb SS22-es kollekcióikat, a Young Talents Program fiatal tehetségei pedig a diplomakollekcióikat. Az idei év különlegességeként a tervezők bemutatói a Facebook mellett a TikTok-on is élőben követhetők lesznek, valamint a pályakezdők prezentációit számos TikTokker személyesen fogja közvetíteni. A divatbemutatók mellett a helyszínen 7 divat- és kiegészítő márka állít ki, akiktől az érdeklődők akár meg is vásárolhatják a különleges darabjaikat.

„A sikeres párizsi és milánói nemzetközi szerepléseink és a rekord látogatószámot elérő 360 Design Budapest kiállításunk után most minden szem a divattervezőinkre szegeződik. Magyarországra közel száz neves nemzetközi képviselő érkezik, akik a tehetséges kortárs márkák mellett a fővárosunkat is megismerhetik. Ezen a héten mindent megteszünk, hogy a nemzetközi újságírók, forgalmazók és látogatóink számára bemutassuk a magyar divatipar egyedülálló értékeit, valamint elérjük hosszabb távú célunk, hogy divatipari régiós központtá alakítsuk Budapestet és erősítsük az országimázst.”

- Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója

A BCEFW idején megvalósuló közel 30 side event keretében az érdeklődők ellátogathatnak interaktív nyitott showroomok-ba, ahol személyesen a tervezők mutatják be legújabb alkotásaikat és engednek betekintést a kollekcióik hátterébe.

A márkák kedvezményekkel, nyereményjátékokkal és különleges meglepetésekkel készülnek, továbbá egy-egy helyszínen olyan témákban hallgathatnak a résztvevők szakmai beszélgetéseket, mint a fenntartható divat, a tudatos vásárlás vagy akár azt is megtudhatják, hogyan változott az öltözködésünk az elmúlt évszázad során. A side eventek kapcsán minden információ itt található.

A hazai és régiós tervezők alkotásainak értékesítése érdekében a belvárosban megnyílt a Budapest Central European Select pop-up store, amely a belvárosi Fashion Streeten október 11-19. között várja a vásárlókat. A 27 magyar és régiós tehetség kollekcióit bemutató pop-up üzlet egy időszakos bolt, mely a későbbiekben további regionális márkákkal kiegészülve Budapest mellett – különböző időpontokban – Szlovákiában, Csehországban, valamint Lengyelországban biztosít lehetőséget a kiállításra a következő fél évben.

A Fashion & Design Autumn divat és design programjai itt még nem érnek véget, ugyanis az Ügynökség tematikus rendezvénysorozatának keretében decemberben valósítja meg a Budapest Fashion & Tech Summit nemzetközi divatipari konferenciát.


A Magyar Divat & Design Ügynökségről

A Magyar Divat & Design Ügynökség azzal a céllal alakult meg 2018-ban, hogy előre meghatározott stratégiai pillérek mentén – szakmai koordináció, hazai termékek elérhetőségének és kereskedelmi lehetőségeinek javítása, oktatásfejlesztés, valamint gyártásfejlesztés – hatékony és strukturált támogatást nyújtson a divat és a design ágazat minden szereplője számára. A célkitűzések megvalósításának érdekében olyan hazai rendezvényeket valósítanak meg évről-évre, mint a régió központi divateseményének számító Budapest Central European Fashion Week vagy a nemzetközi díjakat nyert 360 Design Budapest kiállítás. Emellett olyan külföldi szakmai rendezvényeken biztosítanak megjelenési és bemutatkozási lehetőséget a magyar alkotók számára, mint a Milano Fashion Week vagy a Maison&Objet designvásár. Kiemelt feladataik közé tartozik a szakmai szervezetekkel való stratégiai együttműködés, az export növelése, továbbá mentorprogramjaik megvalósításával a hazai márkák szakmai fejlődésének támogatása.

Budapest Central European Fashion Week

A Magyar Divat & Design Ügynökség 2018-as megalakulása óta rendezi meg évente két alkalommal a közép-európai régió központi divateseményének számító Budapest Central European Fashion Week-et. Az esemény hosszú évek óta a nagyközönség, a buyerek, a tervezők, az influencerek, valamint a hazai és nemzetközi média találkozásának elsőszámú állomását jelenti a térségben. A hazai divat- és designipari rendezvények hozzájárulnak Magyarország turisztikai vonzerejének és a nemzetgazdaság növekedéséhez, láthatóságot biztosítanak a magyar márkáknak, továbbá nemzetközi megrendeléseket eredményezhetnek. Az Ügynökség kiemelt célja, hogy bekapcsolja a hazai divat- és designipart a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, hosszabb távon pedig régiós központtá alakítsa Budapestet, ezen keresztül is erősítve az országimázst.

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Kép
Életmód

Nem fogyasztod eleget, pedig jót tesz egészségednek: a spárga jótékony hatásai!

Külföldön megőrülnek a spárgáért, ez persze nem csoda, hiszen számos jótékony hatása van, melyek miatt abszolút érhető, hogy ilyen nagy népszerűségnek örvend. Azonban annak ellenére, hogy Magyarországon hatalmas területen termelik, mégis meglepően kevesen fogyasztják. Nos, mi most megpróbálunk meggyőzni arról, hogy miért építsd be az étrendedbe ezt az igazán szuper zöldséget.

Kép
Életmód

A banánnál is hatásosabbak! Káliumban gazdag ételek, amikkel szíved egészségét támogatod

A banán talán a legismertebb káliumban gazdag étel, de számos más egészséges élelmiszer jó káliumforrás. És, hogy miért van szükségünk káliumra? Többek között szabályozza a vérnyomást, a szívritmust, a sav-bázis egyensúlyt és szerepet játszik az idegrendszeri jelek továbbításában.

Kép
Sztárok

Néhányan sokkal sikeresebbek lettek: 10 eredményes sportoló, aki színészi pályafutásba kezdett

Van, aki jól döntött, hogy váltott: íme azok a sportolók, akik színészi pályafutásba kezdtek.

Kép
Életmód

Hollywoodon túl! 10 nem amerikai film, amit egyszer látnod kell

Íme azon európai filmek listája, melyben mindenki megtalálja a szívéhez és ízléséhez legközelebb álló darabokat!

Kép
Életmód

8 dolog, amit gyakrabban kellene takarítanod az otthonodban, mint gondolnád - naponta lenne az ideális!

Lehet, hogy eddig nem tudtad, de bizony vannak az otthonunkban olyan fontos dolgok, melyeket minden nap érdemes letörölni, letakarítani, ezzel is megakadályozva a baktériumok és kórokozók felhalmozódását.

Kép
Szépség

Cindy Crawford 33 éve csak erre a testápolóra esküszik - ez a száraz bőrűek megmentője!

Cindy Crowford már 25 éves kora óta használja ezt a testolajat, amit kifejezetten a száraz bőrűeknek ajánlunk!