3 szakma, amiben a nők nagyobb eséllyel sikeresebbek, mint a férfiak
Van, hogy üvegplafonba ütköznek a nők munkakeresés közben, és van, hogy épp ők érvényesülnek jobban egyes szakmákban.
Manapság mindenki nagyot akar. Nagy mellet, nagy és kerek feneket, nagy és dús ajkakat, nagy szempillát, nagy körmöt és nagy hajat... De szerencsére akadnak még nők, akik teljesen elégedettek természet adta szépségükkel, és érdemes rájuk odafigyelni!
Az izzadás mindig kényes téma. Tudjuk, hogy az izzadásgátlók használata nem a legegészségesebb, sokan esküsznek az alumínium mentes változatra, másoknak egyáltalán nem vált be. De mi van akkor, ha teljesen kivonjuk a forgalomból? Ilyen az élet dezodor nélkül!
Napjainkban sokat foglalkozunk azzal a kérdéssel, hogy az szétretusált reklámok, a közösségi média, és nagy kedvenceink, a férfiak, mekkora nyomást helyeznek a 21. századi nőkre. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy mi magunk milyen gonoszak tudunk lenni egymással. Például akkor, amikor a következő mondatok hagyják el a szánkat!
"A világegyetem két örök rejtélye: az időutazás és a nők!" - ezt már Dr. Emmett Brown (Vissza a jövőbe 2.) is megmondta. Na jó, férfias gúnyolódás ide vagy oda, mi is elismerjük, valóban kiismerhetetlenek a női lélek rejtelmei. Néha még mi magunknak sem értjük mi történik, szóval jöjjön 10 vicces, de tipikus női ellentmondás!
Brutális, hátborzongató történeteket gyűjtött össze egy magazin, amelyek mind arról tanúskodtak, hogy Hollywood legszexibb filmcsillagjai rabszolgaként voltak kiszolgáltatva a stúdióknak a 30-as, 40-es években. Sokszor még férjhez sem mehettek, nem hogy gyereket vállalhattak volna, különben sérült volna „szűzies” imázsuk. Joan Crawford, Judy Garland, Ava Garner mind-mind érintettek voltak.
Annak ellenére, hogy a felmérések szerint a nők többet tévéznek, így több reklámot is látnak, gyakran még mindig sztereotip nőképeket látnak a reklámokban. A nagy cégek közül sokan megelégelték ezt és elkezdtek igazi inspiráló filmecskéket készíteni. Ezek a kedvenceink!