A Menedzserszövetség és az InStyle bemutatja: Women In Mission - az összefogás ereje

A Menedzserszövetség és az InStyle bemutatja: Women In Mission - az összefogás ereje
Forrás: Fotók: Pejkó Gergő Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept Smink: Pallag Evelin Ruha: KATA SZEGEDI

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

Közös üzenet: "Higgy a saját értékedben, és az megcsillan a reflektorfényben!"

Women in Spotlight

Tématámogató: Madame Tussauds Budapest

A Menedzserszövetség küldetése a vezetők társadalmi és szakmai elismertségének, hírnevének és megbecsülésének erősítése, hozzájárulva sikerességükhöz, személyes fejlődésükhöz, életcéljaik eléréséhez és társadalmi szerepük kiteljesítéséhez. Kiemelt feladatának tartja, hogy felhívja a figyelmet a felsővezetők gazdasági életben betöltött fontos szerepére, amit a védjegy oltalom alatt álló Év Menedzsere díjak átadásával is támogat közel 30 éve. Az elnökség és az ügyvezetés azon dolgozik, hogy kampányaival, szakmai programjaival és networking eseményeivel is értéket teremtsen, tevékenyen részt vállaljon a fiatal menedzserek képzésében, az etikus vállalatvezetés elveinek népszerűsítésében, a tudásmegosztásban és a legjobbak elismerésében. A Menedzserszövetség közel 400 fős tagságával, pozitív vezetői mintákkal, követendő példát mutat a karrierútjuk elején álló fiatalok számára. A szervezet kiemelten fontosnak tartja az értékalapú kommunikációt, mellyel a jövő generációi felé közvetít olyan építő üzeneteket, amelyek segítik és formálják világnézetüket, értékrendjüket.

A Legyen Divat a Női Vezető! kampánnyal a Menedzserszövetség a női vezetők fontos szerepére hívja fel a figyelmet, már harmadik éve.

A kampányról bővebben itt!

A kampányban a Women in Spotlight témát képviselő női vezetők egyéni üzeneteit olvassák szeretettel.

"Újságíróként és magazinok készítőjeként számomra a munkám legkedvesebb része, valamint egyben szakmai és személyes misszióm is, hogy olyan emberek történeteit mutatjuk be nagyobb nyilvánosságnak, akik inspirálnak személyükkel, szakmaiságukkal és társadalmi kiállásukkal, akik képesek átlépni a korlátaikat, és segíthetünk nekik, hogy jobban higgyenek önmagukban és az értékben, erőben, amit képviselnek. Ha olvasol egy ilyen történetet, és azt viszed haza belőle: “nem vagyok egyedül”, mindig van kiút a mélypontról, már megérte a munkánk. Vezetőként pedig kiemelten fontosnak tartom azt közvetíteni, hogy a “reflektorfény” mindenkinek jár, az irodai közegben is, akár csak egy kedves dicséret, építő visszajelzés, vagy akár nagyobb felelősség, saját projektek formájában, hiszen én is hasonlóan nagy teret kaptam saját feletteseimtől."
Alberti Petra Bianka, a JOY és az Instyle magazin főszerkesztője és a Marquard Group Hungary Kft. tartalomigazgatója

„A reflektorfény lehetővé teszi, hogy hiteles példákon keresztül szélesebb nyilvánosság számára is láthatóvá váljon, mennyi erő és lehetőség rejlik az ambiciózus nőkben, mennyi sikeres karrier, vállalkozás, ügy áll mögöttük itthon. Hiszek az összefogás erejében, abban, hogy mi nők tudunk egymásnak a legtöbbet segíteni. Női vezetőként a kiállással inspirálni, motiválni szeretnék, minél több tudást és tapasztalatot átadni, megmutatni, hogy a sztereotípiák idejüket múlták: tudással, kitartással, hittel és elkötelezettséggel, tiszta célokat kitűzve nincs lehetetlen, az akadályok leküzdhetők.”
Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség tulajdonosa és ügyvezető igazgatója

„Életünk, pályafutásunk minden szakaszában más dolgunk van a példaképekkel, és az általuk képviselt értékekkel. Karrierünk kezdetén az, hogy jól figyeljünk, és tudatosan keressük azokat az embereket, akiktől tanulhatunk. Ahogy haladunk előre az úton, folyamatosan tisztul, egyre stabilabb lesz az értékrendünk. Közben tanulunk, dolgozunk, küzdünk, veszítünk, nyerünk, bátran váltunk, hibázunk, javítunk, kockáztatunk, bevonódunk, egyensúlyozunk, kételkedünk, változunk, újrakezdünk, megnyugszunk, megelégszünk, és mindig megyünk tovább. Ha jól csináljuk, eljöhet az idő, amikor mások éppen minket tartanak figyelmükre méltónak – ilyenkor azzal adjuk a legtöbbet, ha mindazt, amit megtanultunk, őszintén és nyíltan meséljük el. Számomra ez az őszinteség és nyíltság az értékalapú kommunikáció lényege – reflektorfényben és azon kívül is.”
Óhidi Zsuzsanna, a Madame Tussauds Budapest operatív igazgatója

„A reflektorfény a csillogás mellett felelősséget is hoz. Minél nagyobb figyelem irányul egy vezetőre, annál inkább fontos, hogy viselkedésével és tetteivel példát mutasson a jövő generációinak. Ehhez a felelősséghez fel kell nőni, ami csak alázattal közelítve hoz sikert.”
Pálfalvi Márta, a Provident Pénzügyi Zrt. vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója

„Mi kell a sikerhez? Szorgalom, tehetség, lojalitás, kitartás és természetesen egy jó cél. Szerintem egy jó vezetőnek — függetlenül attól, hogy nő vagy férfi — kell, hogy legyen víziója. Egy irány, hogy merre vezeti felelősséggel a csapatát, és ha igazán hisz ebben, nem engedi magát útközben elbizonytalanítani. Hiszen, ha egy vezető nem hisz eléggé önmagában, miért higgyenek benne mások?! Könnyű út nem létezik, de tanulságokkal, csatákkal, és sikerekkel övezett, szép út igenis van. Egy jó vezetőt — legyen nő vagy férfi — a tettei, eredményei, s a csapata milyensége tesz azzá. S abban is hiszek, hogy minden ezerszer könnyebb, ha van egy támogató, szerető társ, aki mindeközben mellettünk áll.”
Szalai Vivien, a TV2 Médiacsoport Zrt. hírigazgatója

„Nő, vezető - női vezető. Ma már mindenki számára természetesen cseng ez a két szó együtt. Többezer sikeres női vezető dolgozott ezért az elmúlt évek során világszerte. Ám az út, a feladat még mindig sok teendőt igényel azért, hogy az erő és a magabiztosság már a pályakezdő fiatalokban is ott legyen, és bátran kiálljanak céljaikért. A reflektorfény segít, hogy láthatóbbak legyenek a sikerek.”
Tóth Andrea, az Expo 2020 Magyarország ügyvezető igazgatója

„Az értékalapú kommunikáció azért fontos, mert ha az üzeneteket megfelelően közvetítem, akkor azok, akiket meg szeretnék szólítani, könnyebben kapcsolódhatnak az adott márkához, vállalathoz, valamint annak értékeihez és vállalati kultúrájához. Hiszen a célunk az, hogy a különböző célcsoportok — legyen szó a fogyasztókról, üzleti döntéshozókról vagy a kollégákról — bevonva érezhessék magukat. Fontos, hogy értsék és érezzék azt az ügyet, amit az adott vállalat túl az üzleti célokon, a márkákon keresztül szeretne képviselni.”
Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője

„Hiszek a női közösségek erejében, hogy képesek lehetünk egymást felemelni és inspirálni. Saját értékeinket meghatározni sokszor nem könnyű, ezek élethelyzettől, pozíciótól, kihívásoktól függően változhatnak az évek során. A körülöttünk lévő pozitív példákból azonban erőt meríthetünk. Kiállásommal ebben szeretnék megerősítést nyújtani: mindenkiben ott rejlik a lehetőség, az értékek tárháza. Tudatos hozzáállással mindenki rátalálhat saját fényére. Higgyetek magatokban!”
Vincze-Tóth Éva, a Philip Morris Magyarország Kft. kommunikációs projektvezetője

A Menedzserszövetség kiemelt feladata a női vezetők fontos szerepére felhívni a figyelmet, ezért két éve elindította az InStyle magazinnal közös “Legyen divat a női vezető!” kampányát. A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára.

A 2023-as tavaszi kampány a Menedzserszövetség női vezetőinek részvételével, megújult formában mutatja be a szervezet küldetését is tükröző 8 fókusztémát, "Women in Mission" alcímmel. Mind a nyolc téma mellé nyolc női vezető állt, hogy megmutassák: az összefogás erejével a közös célok könnyebben elérhetőek. A tavaszi InStyle magazinban 8 oldalon bemutatott témákról és a női vezetők gondolatairól itt olvashatsz bővebben, a kampány főszereplői nyolc közös interjúban osztották meg véleményformáló üzeneteiket!

Fotók: Pejkó Gergő
Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept
Smink: Pallag Evelin
Ruha: KATA SZEGEDI

Videók

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Szépség

A 86 éves Jane Fonda esküszik erre a drogériás arckrémre - most kedvezményesen szerezheted be!

A 86 éves Jane Fonda mindenképp hiteles személy, ha szépségápolásról van szó, erre pedig arcbőre a bizonyíték! Ezt a terméket használja arcápolási rutinjához a híresség!

Kép
Stílus

6 farmer, ami már nem lesz divatos 2024 tavaszán - mutatjuk, mik jönnek helyettük!

Ezeket a farmereket is pont úgy találták ki, hogy könnyen és gyorsan megszerethessük őket!

Kép
Életmód

8 film, melyben a szerelmi háromszög teljesen megosztotta a rajongókat - te kinek az oldalára álltál?

Ezek a filmes szerelmi háromszögek két táborra szakítják a rajongókat! Te kinek az oldalán állsz?

Kép
Sztárok

Megvan az álomotthon! Ebben a meseszép villában él Palvin Barbi és Dylan Sprouse - FOTÓK

Palvin Barbi és Dylan Sprouse sajátkezűleg végzik a felújítást, hogy beköltözhessenek mesebeli otthonukba! Az alapok tökéletesek, de van min dolgozni.

Kép
Életmód

Ez a nő 2 hét alatt 8 kg-ot fogyott ezzel a módszerrel - mutatjuk, hogyan csinálhatod utána!

Mondjuk is, hogy melyik az a 7 gyakorlat, amit ha beépítesz az edzésrutinjaid közé, bizony te is gyorsan észreveszed majd a változást.

Kép
Életmód

10 meglepő NASA-találmány, ami a mindennapi életünk részévé vált

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó - a NASA nagyobb hatással van mindennapi éltünkre, mint gondolnánk.