A Menedzserszövetség és az InStyle bemutatja: Women In Mission - az összefogás ereje

A Menedzserszövetség és az InStyle bemutatja: Women In Mission - az összefogás ereje
Forrás: Fotók: Pejkó Gergő Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept Smink: Pallag Evelin Ruha: TÓTHBORI

Promóciók

Az Adidas, Champion, Puma, Reebok, Sprandi és Vans ikonikus sportmárkák! Az új szezon sportcipői már 9995Ft-tól elérhetők a CCC-ben.

Promóciók

A fürdőruha, amiben istennőnek érezheted magad

Életmód

5 fontos pénzügyi szokás, ami minden sikeres nőre igaz

Facebook
Twitter
Pinterest

Közös üzenet: "Tegyünk együtt egy élhetőbb jövőért!"

Women In Social Responsibility

Tématámogató: UNION Biztosító

A Menedzserszövetség minden kiemelt programjában szerepet kap a társadalmi felelősségvállalás. A Jövő Menedzsere és a MasterClass mentorprogramokban fiatal vezetők fejlődését támogatják. A Menedzserek a Társadalomért Fókuszban a Jövő! konferencia keretében minden évben egy aktuális témában kiemelkedő, példaértékű vezetők osztják meg tudásukat, tapasztalatukat és aktuális helyzetértékelőjüket, hogy a rendezvény résztvevői választ kapjanak napjaink legégetőbb kérdéseire. Immáron harmadik éve egy népszerű jótékonysági program is kapcsolódik a konferenciához: az esemény bevételéből a Menedzserszövetség tagjai és a konferencia résztvevői facsemetéket ültetnek el a Menedzserszövetség Klímavédelmi Kiserdejében. A kezdeményezés célja, hogy Budapestet zöldebbé tegyék és megóvják a jövő számára. 28 éve adják át az Év Menedzsere díjakat, immáron 8 kategóriában, idén már ötödik éve az Év Menedzsere a Társadalomért Különdíjjal pedig azokat a vezetőket tüntetik ki, akik a társadalmi felelősségvállalás területén kiemelkedő munkát végeznek.

A Legyen Divat a Női Vezető! kampánnyal pedig a női vezetők fontos szerepére hívja fel a figyelmet a szervezet, már harmadik éve.

A kampányról bővebben itt!

A kampányban a Women in Social Responsibility témát képviselő női vezetőink egyéni üzeneteit olvassák szeretettel.

„A társadalmi szerepvállalás olyan tudatos vállalati döntések összessége, melyek tekintettel vannak az üzletfelekre, a munkatársakra, a részvényesekre, de ugyanígy a környezetre kifejtett hatásra is. Az UNION elnök-vezérigazgatójaként azért dolgozom, hogy tovább építsem vállalatunkat, hogy meghatározzuk, alakítsuk a biztosítási piacot. A munkánk kihat a társadalomra is, így e felelősség tudatában, a tisztesség szellemében dolgozunk minden stakeholder vonatkozásában. Az UNION sikereit az Union csapata hozza létre; olyan emberek, akik valami még jobbat, még nagyszerűbbet szeretnének megvalósítani. A munkánk eredményeképpen megteremtett forrásokból, illetve két kezünk munkájával közvetlenül is támogatást nyújtunk a rászorulóknak, ami végtelen büszkeséggel tölt el.”
Almássy Gabriella, az Union Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Több százmillióan vannak azok, akik adományok nélkül éhen halnának, a rászorulók száma pedig egyre csak nő. A társadalmi felelősségvállalás sosem volt annyira fontos, mint napjainkban! Az adományozási rendszer átláthatatlansága miatt kialakult bizalmatlanság azonban továbbra is megnehezíti a jótékonysági szervezetek életét. A Sharity megálmodóinak célja, az adományozási kultúra megreformálása. Az adományok elköltésének átláthatóvá tétele, az általános bizalom erősítése, és a „pénz nélküli adományozás” lehetőségének eljuttatása azokhoz az emberekhez, akik nem tehetik meg, hogy pénzzel segítsenek. Digitális innovációnk automatikus, átlátható és hiteles elszámolási rendszerének működtetésével ez ma nemcsak álom, hanem maga a valóság.”
Bálint Antónia, a Sharity Mobile Application Zrt. PR és kommunikációs igazgatója

„Nyolc éve, a Menedzserszövetség ügyvezetőjeként megkezdett munkám első feladataként tűztem ki a CSR programok támogatását. Ma már nincs olyan programunk, ahol ne jelenne meg valamilyen formában a társadalmi szerepvállalás. Ez számomra nagyon fontos, én magam közel 20 éve támogatok munkámmal, kapcsolataimmal és ha van rá lehetőségem, anyagilag is alapítványokat. Hitvallásom, hogy mindenkinek a saját lehetőségei szerint vissza kell adni a társadalomnak, mindkét fiam is erre nevelem. Férjemmel és két gyermekemmel együtt indítottuk el a Csudibogár Club-ot, ahol Bence fiunkhoz hasonló, magasan funkcionáló autista fiatalok számára hoztunk létre egy közösségi teret, majd egy olyan víziót valósítottunk meg A®TYPICAL Nude by Nubu márkanév alatt, ahol a művészet és a dizájn összefonódik egy fontos üzenettel, társadalmi felelősségvállalással. Mindemellett szívügyem a szervezet összes saját társadalmi projektje, egyik kedvencem a Legyen Divat a Női Vezető! kampány.”
Buday-Kollárik Tímea, a Menedzserszövetség ügyvezetője

„Mint édesanya és mint vállalatvezető egy olyan világban szeretnék élni, ahol támogató közösségeket építünk, és ahol mindenki hisz abban, hogy segíteni kell és érdemes is. Hiszek benne, hogy az összefogás lehet a kulcsa az élhetőbb jelennek, és a lehetőségekkel teli jövőnek. Nekünk vállalatvezetőknek is meg kell mutatni, hogy érdemes segíteni és jótékonysági ügyeket támogatni, az értékteremtés ugyanis nemcsak az üzleti világról, hanem a társadalmi felelősségvállalásról is szól. Arra buzdítok mindenkit, aki csak teheti, kötelezze el magát, és álljon ki egy jó ügy mellett, segítsen abban, hogy minél több hétköznapi hőst ünnepelhessünk! Számomra különösen fontos a gyermekek jövője, ezért is támogatom és veszek részt büszkén a Hősök Tere Alapítvány és a Mosoly Alapítvány munkájában.”
Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. elnök-ügyvezetője

„A Shell elkötelezett a sokszínűség és a befogadás értékei mellett - ezáltal jobban megértjük ügyfeleink, munkatársaink és a társadalom igényeit. A fenntartható jövőnk építését és az energiaátmenetet elősegíti, ha a társadalmunk összetétele visszatükröződik a vezetőségünkben. A Shell magyarországi igazgatóságában 50-50% a férfiak és nők aránya, illetve támogatjuk a női vezetők fejlődését segítő HBLF Xmentor kezdeményezést - melyben mentorként is részt veszek. Emellett évek óta roma egyetemistákat patronálunk a HBLF Romaster programban. A változásokhoz széleskörű együttműködésre van szükség, ezért is vállaltam el a Hungarian Business Leaders Forum elnöki pozícióját, mely által lehetőségem van összefogást építeni a jó ügyekért a társadalmi felelősségvállalás értékei iránt elkötelezett vállalatokkal.”
Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary zRt. Country Chair, az Igazgatóság elnöke és a HBLF Elnöke

„A CSR területén másképp fest a nemi egyensúlyért vívott küzdelem, mint a gazdaság többi szektorában. Egy rangos szervezet vezetőjeként sok férfi jelentkezővel találkozom, de a nők nagyobb mértékű anyagi áldozatra készek. A hazai civilek lehetőségei pedig szűkösek, hiszen kevesen támogatják őket. Az alacsony adományozási hajlandóság hagyomány, kultúra és társadalmi érzékenység függvénye. A nők azonban jellemzően jótékonykodóbbak: a kevesebből is többet adnak. Csodálom a jó ügyekért dolgozó erős nőket – de szeretném, ha minél több férfi tudná és akarná is utánuk csinálni! Ebből azt is láthatnánk, hogy társadalmunk tudatosabb, ráadásul az ügyek és az értük dolgozó emberek is megfelelő megbecsülést kapnának. A rendkívüli képességű női vezetők így is kiemelkednének!”
Mészáros Antónia, az Unicef Magyarország ügyvezető igazgatója

„Egy korszak hősei jól jellemzik a kort, amiben élünk. Szeretném, ha a mi korszakunk hősei a legacy leaderek lennének. Példaképek, akikre a most felnövők jó érzéssel gondolnak majd. Azt mondják róluk, megtették, amit csak lehetett, hogy nekik maradjon valami. Nem szuperhősök, hanem olyan üzleti szereplők, akiknek tudatos, hosszú távú stratégiájuk van arra, mit hagynak hátra maguk után. Elkötelezettek társadalmi ügyek mellett, és azért dolgoznak, hogy a szélesebb üzleti nyilvánosságban is ez legyen a vezetői norma. A legacy leader olyan vezető, aki a személyes agendáján túlra tekintve szeretne hatással lenni a világra - a példamutatás jószándékával és a szemléletformálás vágyával. Erős integritással, sziklaszilárd értékek mentén, érzelmi tudatossággal. Mi a Bridge-ben ezért dolgozunk.”
Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezető igazgatója

„Felelős vezetőként kiemelten fontosnak tartom, hogy tevékenyen foglalkozzak azzal az élettérrel és legfőképpen a benne élőkkel, ahol nap mint nap dolgozom. Bridgestone-osnak lenni azt is jelenti, hogy csapatként együtt szolgáljuk a helyi közösséget és a környezetünket. A globális cégcsoportunk 2022-ben indította el „E8” kötelezettségvállalásunkat, melynek egyik eleme az „Empowerment", azaz felhatalmazás. Ez az érték a törekvéseinket jelenti egy olyan társadalom megteremtésére, amely mindenki számára biztosítja a lehetőségekhez való hozzáférést és a méltóságot. Hiszem, hogy ha együtt, közösen, egy akarattal cselekszünk, akkor egy élhető és támogató környezetet teremthetünk magunk körül.”
Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. elnöke, ügyvezető igazgatója és gyárigazgatója

A Menedzserszövetség kiemelt feladata a női vezetők fontos szerepére felhívni a figyelmet, ezért két éve elindította az InStyle magazinnal közös “Legyen divat a női vezető!” kampányát. A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára.

A 2023-as tavaszi kampány a Menedzserszövetség női vezetőinek részvételével, megújult formában mutatja be a szervezet küldetését is tükröző 8 fókusztémát, "Women in Mission" alcímmel. Mind a nyolc téma mellé nyolc női vezető állt, hogy megmutassák: az összefogás erejével a közös célok könnyebben elérhetőek. A tavaszi InStyle magazinban 8 oldalon bemutatott témákról és a női vezetők gondolatairól itt olvashatsz bővebben, a kampány főszereplői nyolc közös interjúban osztották meg véleményformáló üzeneteiket!

Fotók: Pejkó Gergő
Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept
Smink: Pallag Evelin
Ruha: TÓTHBORI

Videók

Promóciók

Az Adidas, Champion, Puma, Reebok, Sprandi és Vans ikonikus sportmárkák! Az új szezon sportcipői már 9995Ft-tól elérhetők a CCC-ben.

Promóciók

A fürdőruha, amiben istennőnek érezheted magad

Életmód

5 fontos pénzügyi szokás, ami minden sikeres nőre igaz

Kép
Stílus

Varázslatos női ruhák a múltból: Fotók a 20. századi magyar divat évtizedeiből

Neked a divat mondja meg, hogy ki vagy, szólt a Neurotic egyik száma. Valóban a divat diktálja a világ, a felnőtté válás, az életszakaszváltások egyre gyorsuló tempóját?

Kép
Szépség

Letisztult, egyenes frizura villámgyorsan! Teszteltük az új The Dyson Airstrait™ hajvasalót

Egy igazán modern és sok lehetőséget rejtő készüléket próbálhattunk ki, de vajon mennyire hatékony? Megosztjuk a tapasztalatainkat!

Kép
Sztárok

Selena Gomez manikűrje már a tavaszt idézi: imádni fogod ezt az árnyalatot te is!

Selena Gomez körmeit elnézve szinte biztos, hogy nem lehet túlontúl korán kezdeni a tavaszi manikűröket!

Kép
Sztárok

Híres leszbikus nők, akik egykoron férfihoz mentek feleségül

A szerelem bár néha tesz egy kis kerülőt, de idővel mindig célba ér!

Kép
Életmód

Így élnek a világ leggazdagabb kisállatai: vacsora ezüst tálcán, hatalmas medence, nemes textilekből készült ágynemű

Ezüst tányéron felszolgált steak vacsorára, óriási medence, nemes textilekből készült ágynemű, sok millió Instagram-követő. A világ leggazdagabb kutyái és macskái olyan elképesztő luxusban élnek, amiről a legtöbb ember csak álmodozik.

Kép
Sztárok

Sztárpárok, ahol a nő sokkal többet keres a férfinál

Sok párkapcsolat tönkremegy amiatt, mert a férfi egója nem tudja elviselni, hogy párja többet ad hozzá a családi kasszához. De szerencsére az ellenkezőjére is bőven akad példa, még a sztárok között is.