A Menedzserszövetség és az InStyle bemutatja: Women In Mission - az összefogás ereje

A Menedzserszövetség és az InStyle bemutatja: Women In Mission - az összefogás ereje
Forrás: Fotók: Pejkó Gergő Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept Smink: Pallag Evelin Ruha: VIKTORIAVARGA BUDAPEST

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Facebook
Twitter
Pinterest

Közös üzenet: „Az innováció a fejlődés motorja, ami előreviszi a világot!"

Women In Innovation

Tématámogató: Bosch Csoport

A Menedzserszövetség törekszik a folyamatos megújulásra, programjai, kampányai is kimagaslóan innovatívak. A Covid kezdetén azonnal átállt a szervezet digitális működésre, 2020 májusában pedig elsőként szerveztek Magyarországon teljes napos digitális konferenciát a Budapest Marriott Hotelből közvetítve. Az akkor elérhető legfrissebb digitális megoldásokat alkalmazva, 20 szektor 80 elsőszámú vezetője izgalmas panelbeszélgetések formájában osztotta meg tudását, tapasztalatát és aktuális helyzetértékelőjét, és a legnagyobb bizonytalanságban adtak támpontot és mutattak jövőképet a konferencia résztvevői számára. Az Év Menedzsere Díjátadó Gála történetében a Szövetség első közös díja a Volkswagennel együttműködve a Kék Innovációs Különdíj volt, melyet már hatodik éve azon magyar vállalatvezetők nyerhetnek el, akik vezetőként kimagaslóan sokat tettek az innovációért vagy az elektromobilitás jegyében történő fejlesztésekért. A Kék Innovációs Különdíj 2021. évi kitüntetettje Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban.

A Legyen Divat a Női Vezető! az egyik leginnovatívabb kampánya a Menedzserszövetségnek, mellyel a női vezetők fontos szerepére hívja fel a figyelmet a szervezet, már harmadik éve.

A kampányról bővebben itt!

A kampányban a Women in Innovation témát képviselő női vezetők egyéni üzeneteit olvassák szeretettel.

„Innováció. Ha ezt a szót halljuk, általában historikusan férfidominált üzletágakra asszociálunk: járműipar, informatika - vagy ahonnan én jövök, a gyógyszeripar. A többi iparág nevében nem beszélhetek, azonban a 20. század egyenjogúsági törekvéseinek köszönhetően a természettudományos területeken, így a gyógyszeriparban is jelentős változás kezdődött, mely a mai napig tart. Ahhoz, hogy a jövőben a nők szerepe például a gyógyszeripari innováció területén alapvető és magától értetődő fontosságú legyen, elengedhetetlen, hogy már az iskolákban ülő, éles eszű diákok is megkapják a tanulmányaikhoz szükséges támogatást. Ezt mind a Richter munkatársaként, mind pedig magánemberként kiemelt fontosságúnak tartom; ezért is örömteli a Menedzserszövetség kampánya.”
Beke Zsuzsanna, a Richter Gedeon Nyrt. kormányzati kapcsolatok és kommunikációs vezetője

„Az innováció nem önmagáért létezik, hanem hozzájárulás a közjóhoz, és igazi értelmét akkor nyeri el, ha előbbre viszi a világot. Mi a Bosch csoportnál minden nap ezért dolgozunk. Fejlesztéseink a fenntarthatóbb, biztonságosabb életet támogatják, ahogy valljuk is: „Invented for life”, „Életre tervezve”. Persze egy kiváló ötlet önmagában még nem elég ahhoz, hogy egy innováció sikeres legyen. A szakértelem és a stabil pénzügyi háttér mellett az inspiráló, motiváló közeg is nélkülözhetetlen. Ahol a jó vezető bátorítja és támogatja az újításokkal foglalkozó kreatív kollégákat: csak így születhet egy jó ötletből sikeres innováció, innovatív termék.”
Bodó Teodóra, a Bosch csoport kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója Magyarországon és az Adria régióban

„Innovatív vezetőként lételemem a fejlődés, fejlesztés, stratégiai gondolkodás. Számomra ez egy szemléletmód, életérzés, ami áthatja a mindennapjaimat a gyermekneveléstől az üzleti életen át, egészen önmagam fejlesztéséig. Ez tart mozgásban, feltölt, arra sarkall, hogy ne elégedjek meg a már jól bevált eszköztárammal, hanem egészítsem ki azt, vegyek figyelembe új irányokat is. Az innovációhoz nemcsak kreativitás, hanem csapatmunka, piacismeret, alapos elemző munka és kitartás is kell. Számos üzleti területen és vállalatnál megszerzett tapasztalatomat igyekszem minél több fiatallal megosztani, hogy őket meghallgatva és bevonva közösen új utakat találhassunk az előttünk álló feladatokkal kapcsolatban. Legújabb szakterületemen, a mediációban is látok kihasználatlan lehetőséget a konfliktusok megoldására.”
Bodócsi Erika, a TV2 Médiacsoport Zrt. tartalomterjesztési igazgatója

„Mind a személyes, mind az üzleti életemben nagyon fontos a folyamatos fejlődés. Törekszem az új megismerésére és alkalmazására. Bár cégünknél nem történik saját fejlesztés, a termékportfóliót úgy alakítom ki, hogy a legújabb, leginnovatívabb termékekkel dolgozhassunk. Hiszem, hogy a siker kulcsa az innováció, melyet igyekszem megmutatni a felhasználóknak.”
Dr. Pipei Szilvia, az Izinta Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója

„Az innováció valami új megalkotása, válasz egy felmerült igényre, fejlődés. Az emberek életminősége jobb lesz, megkönnyíti a munkát, színesebbé teszi a mindennapokat. Megvalósításához rengeteg megfigyelésre, kutatásra, kitartásra van szükség. De számomra nem értelmezhető emberi értékek – szeretet, türelem, empátia nélkül. Ebben a komplexitásban jelent emberhez méltó fejlődési utat, ad fenntartható válaszokat. Hiszem, hogy mindenkiben megvan a saját innovációra való képesség, s ha így tekintünk rá, akkor azt a hétköznapi ember is értelmezni tudja, sőt akár érdeklődéssel fordul felé.”
Kiss Katalin, a MAM-Hungária Kft. ügyvezető igazgatója

„Bátorság, Kíváncsiság, Kitartás, Türelem, Hit. Miért van szükség innovációra? Az ember ösztönös igénye a fejlődés, tehát középpontjában a ki nem mondott igények, a meg nem oldott problémák állnak. Jól reflektál erre Henry Ford híres mondása: »Ha megkérdeztem volna az embereket, mit szeretnének, akkor azt mondták volna, hogy gyorsabb lovakat«. Az innováció változással jár, és a változásban benne van az ismeretlenben rejlő rizikó is. Ha nincsenek kudarcaink az azt jelenti, nem próbáltunk ki igazán új dolgokat. Tehát az áttörés lehetősége pont ebben a rizikós újszerűségben rejlik. Az úton az összetartó erő a hit - Mark Twain szavaival élve: „Nem tudták hogy lehetetlen, ezért megcsinálták.”
Kovács Ágnes, Eckes-Granini Csoport Group Chief Marketing & Innovation Officere

„Több, mint 13 éve dolgozom a JCDecaux Hungary-nél, a világ vezető outdoor médiavállalatánál. Büszke vagyok arra, hogy Magyarországon egyedülállót alkotunk az out of home piacon. A hagyományos és beltéri megoldásainkon túl, nagy hangsúlyt fektetünk a kreatív, innovatív és egyedi ügyféligények megvalósítására. A bátor, innovatív, interakciót kiváltó vagy éppen meghökkentő megoldásainkat az utazóközönség is örömmel használja. A látványos fullbranding utasváróinkat olyan technológiákkal ötvözzük, mint a hologram, a kiterjesztett és virtuális valóság, sőt több érzékszervre is ható eszközöket is beépítünk. Így született már beszélő plakát, mértünk mosolyt, vagy éppen a növények által kibocsátott jeleket alakítottuk zenévé.”
Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója

„Az innovatív fejlesztések megvalósítása közös cél, melyben a nők fontos szerepet játszanak. Ennek ellenére alulreprezentáltak ezeken a területeken, és sokszor nem tudják teljes mértékben kiaknázni a bennük rejlő lehetőségeket. A Blue Colibri tech startup ügyvezetőjeként szívügyemnek tartom az innovációt, és a nők innovációs tevékenységének támogatását - különös hangsúlyt fektetve a mentorálási lehetőségek biztosítására. Fontos elismerni a nők hozzájárulását ezekhez a területekhez, hogy munkájuk inspirációként szolgáljon a jövő generációi számára. Ezzel ugyanis hosszú távon egy befogadóbb innovációs ökoszisztémát hozhatunk létre.”
Takács-Fulai Viktória, a Blue Colibri International Kft. társalapítója és ügyvezető igazgatója

A Menedzserszövetség kiemelt feladata a női vezetők fontos szerepére felhívni a figyelmet, ezért két éve elindította az InStyle magazinnal közös “Legyen divat a női vezető!” kampányát. A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára.

A 2023-as tavaszi kampány a Menedzserszövetség női vezetőinek részvételével, megújult formában mutatja be a szervezet küldetését is tükröző 8 fókusztémát, "Women in Mission" alcímmel. Mind a nyolc téma mellé nyolc női vezető állt, hogy megmutassák: az összefogás erejével a közös célok könnyebben elérhetőek. A tavaszi InStyle magazinban 8 oldalon bemutatott témákról és a női vezetők gondolatairól itt olvashatsz bővebben, a kampány főszereplői nyolc közös interjúban osztották meg véleményformáló üzeneteiket!

Fotók: Pejkó Gergő
Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept
Smink: Pallag Evelin
Ruha: VIKTORIAVARGA BUDAPEST

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Kép
Életmód

Így nézett volna ki a Trónok harca Disney-meseként

Ha van valami, ami távolabb áll George R. R. Martin regényeitől és azok feldolgozásától, akkor az a rajzfilmes műfaj.

Kép
Életmód
Kép
Életmód

Toplista: A filmtörténet 10 legkedveltebb filmes szerelmespárja, akiktől sokat tanultunk a párkapcsolatokról

A filmekből sok mindent megtanulhatunk az életről, ezek a filmes szerelmespárok pedig megmutatták, milyen az igazi szerelem!

Kép
Sztárok

Jennifer Lopez bemutatja: íme a tökéletes tavaszi outfit, ami elegáns, mégis kényelmes

Jennifer Lopez megint csak egy szuper outfitötletet hozott tavaszra!

Kép
Sztárok

Sokkoló, hogy a gyógyíthatatlan beteg Christina Applegate milyen vírust kapott el egy éttermi saláta miatt

Christina Applegate nem rég tudatta a rajongóival, hogy szklerózis multiplexszel élő, most pedig arról vallott, hogy súlyos betegséget kapott egy fertőzött salátától.

Kép
Shopping

9 outfit Monica Geller ruhatárából, ami 2024-ben divatosabb, mint valaha

Oké, Rachel Green dolgozott a divatszakmában, de azért szó sincs arról, hogy Courteney Cox stílusát ne lenne érdemes lemásolnod!