Promóciók
Az év legmenőbb kezdeményezése! Így lehetsz egyszerre divatos, és támogathatsz egy jó ügyet

A jó ügyek mellett mindig szeretünk kiállni, és különösen szeretjük, amikor a divat és civil szervezetek összekapcsolódnak, és a vedd_magadra kampány most pontosan ilyen, amit két magyar lány, Virág Zsófi és Kegyes Júlia hívott életre Hencz Péter fotós és Adamik Luca modell segítségével!
Nem kérdés, a civil szervezetek kulcsfontosságú részei a társadalmunknak, de hogyan támogathatjuk őket? A téma mindig aktuális, de különösen fontos az év ezen szakában, hiszen a magánszemélyek május 22-ig dönthetnek arról, hogy ebben az évben melyik nonprofit szervezetet szeretnénk támogatni adónk 1%-al.
Tudtad?
Az egyéni vállalkozói tevékenységet nem végző magánszemélyeknek ugyanis május 22-ig kell benyújtaniuk a személyi jövedelemadó-bevallásukat, és ugyanez a határidő vonatkozik az szja 1+1%-ának felajánlására is, amit hajlamosak vagyunk elfelejteni. Az 1+1% felajánlása nem kötelező, és az adózok kb. 50%-a korábban sem élt vele, emiatt pedig jelentős támogatástól estek el a nonprofit szervezetek. Amióta a NAV automatikusan elkészíti az adóbevallást helyettünk, a folyamat kényelmesebb, a civil szervezetek helyzete viszont még rosszabb lett: míg 2016-ban 8,5, 2017-ben már csak 7,5 milliárd forint volt az 1%-os felajánlások összértéke.
Ha már nyilatkoztál, de úgy érzed, más formában is támogatnál egy vagy több szervezetet, erre számos lehetőséged van, erre hívja fel most a figyelmet 2 tehetséges fiatal, Virág Zsófi és Kegyes Júlia vedd_magadra fotósorozatával. A lányok egy igazán menő divatanyagot készítettek, melyben kivétel nélkül olyan outfiteket raktak össze, melyeknek egy-egy elemével egy-egy hazai civil szervezet támogathatsz.


A vedd_magadra projekttel szeretnénk kreatívokat, például divattervezőket, képzőművészeket és grafikusokat is inspirálni. Mégpedig arra, hogy ha eddig nem tették, állítsák tehetségüket a civil szervezeteket szolgálatába, és alkossanak közösen a divatanyagban szereplőkhöz hasonlóan klassz merchandise termékeket. Nem titkolt vágyunk, hogy jövőre újabb szervezetek bevonásával folytassuk a kezdeményezésünket. Borzasztóan örülnénk, ha akkor még sokkal szélesebb palettából válogathatnánk támogatói termékeket, mert akkor az azt jelentené, hogy egyre több izgalmas együttműködés jött létre.
- mesélte nekünk Kegyes Júlia, a projekt egyik megálmodója.És hogy neked is meghozzuk a kedved, Virág Zsófit, a koncepció egyik kitalálóját és stylistját faggattuk ki arról, hogyan és mivel érdemes ezeket a darabokat viselni, ha divatosak szeretnénk lenni:
Pár éve már divat, a pólónkkal üzenni a világnak, ez 2018-ban is így marad?
Sőt, ez a trend fokozódni látszik, ahogy a fiatalabb generációk a világ történéseinek hatására egyre tájékozottabbak a politikában és szociálisan is. Ez pedig - remélhetőleg - tudatosabb vásárlókká is teszi őket. Egy szépen megtervezett logó vagy szlogen viselése laza, közvetlen mód arra, hogy beszélgetést kezdeményezzünk a környezetünkkel egy számunkra fontos témáról. Így nem csak a termék árával, de a népszerűsítésükkel is támogatjuk őket.

És mi a helyzet a kitűzőkkel, brossokkal?
Néhány éve lettek újra divatosak a kitűzők, ami mostanra oda fejlődött, hogy marékszámra is viselhetjük őket vagy kísérletezhetünk velük szokatlan helyre tűzve őket. Így még látványosabbak! A Hospice nárcisz kitűzői például fülbevalóként, mandzsettaként vagy - ahogy a képen is látszik - egy egész ruhadarabot beborítva is jól működnek.
Milyen szettekben tudod ezeket leginkább a hétköznapokban elképzelni?
Az egész divatanyagnak van egyfajta street style hangulata, ami ötleteket ad a termékek viseléséhez. Abszolút hétköznapi darabokról van szó, melyeket könnyű hordani. Az fotókon szereplő pólók jól mutatnak nadrágkosztümmel, derékon megkötött overallal, de egy egyszerű farmerrel is. A Madártani Egyesület kitűzőivel például körberakhatjuk egy egyszerű kerek kivágású felső nyakrészét, vagy gyűjthetjük őket egy blézer gallérjára. A Kerékpárosklub sportos sapkája pedig nőiesebb darabokkal kombinálva igazán ütős és aktuális.



Fotó, web: Hencz Péter
Koncepció, styling: Virág Zsófi
Produkció, szöveg: Kegyes Júlia
Modell: Adamik Luca - Attractive
Smink: Vozák Tímea
Haj: Károlyi Márk Travis - Cult Hairandbazaar

Promóciók
TOP10 élmény Máltán: a tökéletes bakancslista
„Gyűlölt engem, meg akart ölni!” - Hugh Grant nem nagyon lopta be magát ennek a világhírű színésznek a szívébe
Karrierje során Hugh Grant is botlott olyan kollégákba, akikből éppenséggel a szimpátia legkisebb szikráját sem váltotta ki.
Katalin hercegné túlöltözte a menyasszonyt a jordán királyi esküvőn: csak egy valaki volt még feltűnőbb
Hussein jordán koronaherceg kimondta a boldogító igen és feleségül vette a a Szaúd-Arábiában született Rajwa Al-Saif-ot.
Cuki kisfiúból csini kamaszlány: Így változott meg Shiloh Jolie-Pitt az évek alatt
Nézd meg, hogyan változott Shiloh Jolie-Pitt az évek során!
2 "egészségesnek" kikiáltott étel, ami a szakértők szerint gyulladást és puffadást okoz
Első hallásra igazi tökéletes csemegének tűnnek, valójában pedig tele vannak egészségtelen összetevőkkel, így a táplálkozási szakértők szerint nem árt vigyázni velük!
10 film, amiben a jelmeztervezők hibát követtek el, mégsem szúrta ki senki
Néhány kosztümös film láttán a divattörténészek csak fogják a fejüket!
Egy szett a hét minden napjára: Avagy 30 szuper júniusi outfitötlet, amit megéri lemásolnod
Júniusban már az időjárás sem gördíthet akadályokat eléd, így mutatjuk a legszuperebb nyári outfitölteteket!