Bemutatjuk a Burberry legújabb lenyűgöző illatát, amely egy képzeletbeli világba vezet, ahol a büszkeség igazi esszenciá...
Promóciók
Ünnepeld velünk a szépséget! - Prix de Beauté - A szépség nagydíja 2023
Újra versenyre kelnek a legnagyobb világmárkák a JOY Prix de Beauté szépség nagydíjért! Szavazz és nyerj!
Stílus
Az olasz nők stílusának 7 titka, aminek utánozhatatlan megjelenésüket köszönhetik
Az olasz nők stílusa több szempontból is igencsak inspiráló!
Promóciók
Stílusosan az őszi utakon
Ezerszínű levelek és egy ezerarcú autó a Suzuki modellpalettájából, ami még különlegesebbé teszi az őszi utazásokat: kén...
0
Facebook
Twitter
Pinterest
Az eredeti, francia kampány után – ahol többek között a Chanel, Louis Vuitton és Christian Dior divatház képviseltette magát - ezúttal a magyar divatszakma tervezőinek krémje tervezett dizájn babát és hozzá illő babaruhát az UNICEF ultramenő kampányához.
Szerző: InStyle
2015. október 14.
Alkotásukkal olyan neves tervezők és márkák álltak a kampány mellé, mint Léber Barbara, Daalarna, Luan by Lucia, Je Suis Belle, USE unused, Slang Slang, Romani Design, Tomcsányi Dóri, Matyodesign, Manuéla és Manier Szalon.
Kattints a többi babáért!
A különleges és egyedileg felöltöztetett dizájn babákat magyar kiválóságok, közismert és népszerű személyek „fogadták örökbe”, mert egyetértenek, azonosulnak célunkkal: fontos felhívnunk a figyelmet a világ veszélyben élő gyermekeire.
Ada, Ábel Anita, Balla Eszter, Csemer Boglárka, Dobó Kata, Erdei Zsolt, Farkasházi Réka, Für Anikó, Gryllus Dorka, Hámori Gabriella, Horgas Eszter, Liptai Claudia, Marozsán Erika, Osvárt Andrea, Ördög Nóra, Pokorny Lia, Sebestyén Balázs, Vajna Tímea, Risztov Éva, Tenki Réka, Trokán Nóra és Udvaros Dorottya – mindannyian a kezdeményezés mellé álltak.
Szomorú tény, hogy a világban naponta még mindig 16 000 gyerek hal meg megelőzhető okok miatt. Mert nem jutnak tiszta vízhez, élelemhez, gyógyszerhez. 230 millió gyerek él fegyveres konfliktusok sújtotta területen, tavaly pedig 30 millió menekült gyermek volt a világban. Magyarországon minden 10. gyerek érintett a bántalmazás valamilyen formájában.
A „Benned élő gyermek” névre keresztelt kollekció a nagyközönség számára november 10. és 20. között tekinthető meg a Kempinski Hotel Corvinus Budapest földszintjén (Erzsébet tér 7-8.).
A kampány záróeseménye egy jótékonysági árverés november 20-án a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben. Az aukción meghívott vendégek licitálhatnak az egyedi alkotásokra. A kampány és az aukció során befolyt összeget az UNICEF a veszélyben lévő gyerekek megsegítésére fordítja majd, többek között tiszta víz, terápiás élelmiszer, gyógyszer, oktatás és védelem formájában.
Adományoddal TE is hozzájárulhatsz a világ veszélyben élő gyermekinek megsegítéséhez! Kattints ide a részletekért!
Videók
Promóciók
Life is a Celebration - Ünnepeld a hétköznapi pillanatokat is!
A Kazar olyan magas kiváló minőségű termékeket kínál, amelyek örömet, eleganciát és egyediséget adnak viselőinek az ünne...
Promóciók
Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!
Az időtlen férfi illatot a USA keleti partvidéke inspirálta, ahol a márkát alapították 1949-ben.
Szépség
8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete
Vészesen közelednek az ünnepek, ezért érdemes már most beszerezni az ajándékokat! Most a beauty rajongóknak mutatunk pár...
Promóciók
Engedd szabadjára a benned élő istennőt!
Bemutatjuk a Burberry legújabb lenyűgöző illatát, amely egy képzeletbeli világba vezet, ahol a büszkeség igazi esszenciá...
Promóciók
Ünnepeld velünk a szépséget! - Prix de Beauté - A szépség nagydíja 2023
Újra versenyre kelnek a legnagyobb világmárkák a JOY Prix de Beauté szépség nagydíjért! Szavazz és nyerj!
Stílus
Az olasz nők stílusának 7 titka, aminek utánozhatatlan megjelenésüket köszönhetik
Az olasz nők stílusa több szempontból is igencsak inspiráló!
Promóciók
Stílusosan az őszi utakon
Ezerszínű levelek és egy ezerarcú autó a Suzuki modellpalettájából, ami még különlegesebbé teszi az őszi utazásokat: kén...
Sok ember szkeptikus a szerelmesek közötti nagy korkülönbséggel, hiszen minden életkorban más dolgok hajtják és motiválják az embert akár az életét, akár a terveit tekintve.
Táplálkozástudományi szakemberek egységes véleménye szerint mindenkinek, aki elmúlt már 30, legalább ezt az egyféle étrend-kiegészítőt mindenképp érdemes napi szinten fogyasztani az egészséges anyagcsere érdekében!