Újabb szakmai elismerések a SPAR-nak

Újabb szakmai elismerések a SPAR-nak

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

A SPAR Magyarország a tavalyi hűségakcióiért, kampányaiért, fejlesztéseiért idén több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült. Első helyezett lett többek között a cég SPAR enjoy. termékcsaládot népszerűsítő gerillamarketing akciója, díjat kapott az Ország Szíve kampány és az ÉT&REND című receptkönyv is, valamint példaértékűnek tartották a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Adni Öröm! elnevezésű karácsonyi adománygyűjtő kezdeményezését.

Az idén tizenegyedszer elnyert Superbrands-díj mellett a SPAR számos újabb elismeréssel gyarapította szakmai és közönségdíjai számát. Év kereskedője díjat kapott a Disney-től a közös hűségakcióért és a nyereményjátékokért: a mesebirodalom ikonikus figuráival színesített kampányok a gyermekek és felnőtt családosok körében nagy népszerűségnek örvendtek. Emellett „Az Év boltja” versenyen négy kategóriában is elismerő oklevéllel jutalmazták a Batthyány-téri SPAR üzletet külseje, kínálata miatt. A népszerű áruház tavaly újult meg teljeskörűen, amelyet a vásárlók is közönségdíj-győztesnek szavaztak meg egy online felmérés keretében. Emellett ugyanezen a versenyen első helyezést ért el a tárnoki Lukoil töltőállomáson létesült DESPAR egység is – benzinkúti shop kategóriában.

A SPAR Magyarország mindent megtesz, hogy minél szélesebb körben ismertesse meg az osztrák családi tulajdonban lévő vállalatot, mint olyan munkahelyet, amelyre hosszú távon lehet számítani. Idén hatodik alkalommal adták át a Randstad Employer Brand Research 2019 díjait. A felmérés eredményei alapján a legismertebb munkaadónak járó címet a SPAR vehette át.

Kép

Újra elismerték az Adni Öröm! kampányt is: a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közös élelmiszeradomány-gyűjtő akció két elismerést gyűjtött be a közelmúltban. A Hipnózis 2019 reklámszakmai szemléjén bronzdíjjal tüntették ki a kezdeményezés 2018-as kommunikációját. Az adománygyűjtés társadalmi üzenetének tolmácsolását ismerték el a Magyar Reklámszövetség 2019-es Arany Penge-díjátadóján is, ahol a SPAR egyedi CSR-kampánya Bronz Penge-díjat kapott a PR/CSR kategóriában.

A SPAR nyolc másik tavalyi kampányát is kiemelten nagyra értékelte a szakmai zsűri Az Év promóciója versenyen az online-digitális, illetve a kereskedelmi kategóriákban. Első helyezést ért a SPAR enjoy. „emberi traffipax” kampánya, második díjat kapott az Ország Szíve kampány

és a Disney Cooking hűségakció, valamint harmadik lett „A SPAR-ral finomabbak a reggelek” promóció, továbbá különdíjat érdemelt ki a SPAR ÉT&REND receptkönyv. Az Év promóciója reklámversenyen mindemellett az online-digitális kategóriában 1. helyezéssel díjazták az áruházlánc egyedülálló gyermeknapi meglepetéskezdeményezését, melynek során a gyerekek Ördög Nóri, a SPAR háziasszonya segítségével azt hozhatták el a záróra utáni pesterzsébeti áruházból, ami a szívüknek a legkedvesebb. A neves szakmai megmérettetésen bronzelismerést kapott a vállalat speciális húsvéti akciója, a Dévényi Tibi bácsival készült retró játék, a Sonkatorpedó is, illetve oklevéllel honorálták a SPAR Kutya-macska szépségverseny-felhívását, amelyen a házi kedvencekre lehetett szavazni.

A rendhagyó „traffipax kampány” a SPAR saját márkás szendvicscsaládját népszerűsítette: egy gerillamarketing akció keretében mérték a reggeli órákban a budapesti Széll Kálmán téren a járókelők sebességét. A sietősen haladókat ajándékkal, egy finom SPAR enjoy. szendviccsel lepték meg a szervezők. Az akciónak egy fontos társadalmi felelősségvállalási része is volt: minden eladott szendvics árából 10 forinttal segítette a Mosoly Alapítványt a vállalat.

Kép

Az Ország Szíve kampány arra ösztönözte a vásárlókat, hogy elinduljanak felfedezni Magyarország páratlan nevezetességeit. A kezdeményezésben a SPAR kiválasztott az ország számos látnivalója közül tizenhatot, ahonnan a látogatók egy selfie feltöltésével jelentkezhettek be. A cég a kampány elején azt a vállalást tette, ha legalább ezer kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1.000.000 forintot adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak. Már a kampány első hetében összegyűlt az adományhoz szükséges képmennyiség, végül pedig a résztvevők lelkesedésének köszönhetően az összesen több mint 3.500 feltöltött kép segítségével augusztus 20-án „megdobbant” az Ország Szíve is.

A „SPAR-ral finomabbak a reggelek” kilenc hónapja során az RTL Klub Reggeli című műsora „Kifőzde” rovatában 199 adáson keresztül minden nap más és más híresség készített harapnivalót az áruházlánc biztosította alapanyagokból. A cég saját márkás árukínálata, és a Regnum Húsüzem termékválasztéka mellett a tévéközönség jobban megismerhette a SPAR Életmód Programját is. Az adásokat követően a konyhai kisfilmek a leglátogatottabb gasztroportálokon és a közösségi médiafelületeken is megjelentek.

A SPAR Életmód Program örömteli újdonságát jelentette a tavaly szeptemberben megjelent ÉT&REND életmód- és receptkönyv. A minden étkezést magába foglaló receptgyűjteményt Turcsák Katalin táplálkozástudományi szakember terméktippjei és tápérték-kalkulációi, valamint Tóth „Bio” Gábor élelmiszerszakértő értékes információi egészítették ki. A táplálkozási tippekhez profi testedzők, Bakonyi Panni és Bene Marci által kidolgozott tornázási tanácsok társulnak.

„Vállalatunk a piacra lépése óta következetes márkaépítési stratégia mentén végzi tevékenységét. Az elnyert díjaink és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR, mint márka legfontosabb értéke a minőség és a megbízhatóság, ami egybecseng vásárlóink elvárásaival is. Minden szakmai elismerés fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk

a vásárlók megszólításában és minőségi kiszolgálásában” – mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

Videók

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Stílus

Gigi Hadid bemutatja: A farmer, ami nélkül a divatos nők nem tudnák túlélni a tavaszt

A farmerek szára idén tavasszal ismét kicsit tágabb irányt vesz, és ami azt illeti elég jól is néz ki!

Kép
Életmód

28 emlékezetes autós film, amit látnod kell

Az autó egy filmben lehet főszereplő vagy kulcsfontosságú kellék – egy biztos: sokszor tesz emlékezetessé egy-egy jelenetet.

Kép
Életmód

Hivatalos: Ez minden idők 10 legjobb filmje - több százezer szavazat érkezett!

Ha még nem láttad ezeket, akkor muszáj lesz! Íme minden idők 10 legjobb filmje a nézők szerint!

Kép
Életmód

Ezt teszi a testeddel napi 10 ezer lépés egy éven át: nem fogod elhinni

Michelle King influencer egy éve mindennap 10 000 lépést sétál. Beszámolójából kiderül, jobb-e ez, mint edzeni járni!

Kép
Sztárok

Brad Pitt új barátnője kísértetiesen hasonlít Angelina Jolie-ra - FOTÓ

Bradt Pitt női ideálja most már egyértelmű, ugyanis frissen elvált barátnője kiköpött hasonmása Angelina Jolie-nak!

Kép
Életmód

7 ingyenes mozgásforma, ami fogyaszt és a szív egészségének is jót tesz

Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy mennyire fontos az egészséges életmód, és milyen hatalmas szerepe van az egészségünk megőrzésében a mozgásnak. Persze sokan idő- és pénzhiányra hivatkozva megpróbálják megmagyarázni önmaguknak, hogy pontosan miért nincs idejük mozogni. Nos, van egy rossz hírünk, most olyan mozgásformákat szedtünk össze, amelyek nemcsak ingyenesek, de olyanok is, melyek mindössze fél/egy órát vesznek igénybe.