
5 divatmárka, amiért megőrülnek az Instagram felhasználók
A digitális marketinggel foglalkozó Stylophane nevű cég elkészített egy rangsort, ami bemutatja, hogy a májusban szerzett új követők alapján, jelenleg mely divatmárkák fejlődnek a legdinamikusabban. Az eredmény igen meglepő, hiszen amíg az első helyen álló Nike az elmúlt hónapban csak öt fotót közölt az Instagram fiókján, addig a Dior 78 képet osztott meg.
Nike- 1.4 millió új követő

A májusi hónapban a Nike szerezte meg a legtöbb új követőt Instagramon a divatmárkák közül, nyilván köszönhető ez a folyton megújuló és erőteljes marketingjének illetve annak, hogy olyan hírességek tartoznak a rajongóik közé, mint a fenti képen látható Serena Williams.
2. Victoria Beckham -1.2 millió új követő

Victoria nemrég kezdte el a közöségi média oldalain is erőteljesen képviselni a márkáját, ami minden jel szerint, igen jól megy neki. Így tovább, Victoria!
3. Louis Vuitton -510.176 új követő

Karlie Kloss szupermodell egyik kedvenc márkája a Louis Vuitton, aki saját Instagramján is számos képen szerepel a márka darabjaival.

5. Adidas - 431.012 új követő

A Kanye West tervezte Adidas kollekció hatalmas sikert aratott, ami nyilván hozzájárult a márka népszerűségének ekkora növekedéshez.