
A Victoria's Secret megint beégett - tényleg nem értik, miről szól 2019
A Victoria's Secret tavaly elég gázos évet zárt, a bevételei folyamatosan esnek, 53 boltját be is kellett zárni. Ez azután történt, hogy Ed Razek, a cég marketingigazgatója arcpirító kommentben reagált Rihanna fehérneműkollekciójának, a Savage X Fentynek bemutatójára és kifejtette a VS érdektelenségét abban a kérdésben, hogy esetleg ők is transgender vagy plus size modelleket alkalmazzanak a különbözőség és sokszínűség jegyében.

Erre múlt héten jött a hír, hogy Palvin Barbara csatlakozik az angyalok táborához. Hogy ezzel a diverzitás felé lépett volna a brand? Haha. Attól, hogy Barbi testzsírszázaléka nem a legalsó határon mozog, még egy magas és jó testű, tipikus fehér modell, aki ráadásul a világ jelenleg egyik leghíresebb arca.
Na de a brand nem tétlenkedett, egy másik modellt, Alexina Grahamet is leszerződtette, aki, így a Victoria's Secret, jól figyelj, első VÖRÖS HAJÚ angyala lett. Wow. Just wow.

Mondta Alexis egy interjúban. Szinte könny szökött a szemünkbe. Lehet, hogy a vörös hajúakat csúfolják az (általános) iskolában, de ha egy ekkora cég, amelynek nagy hatása van fiatal lányok százezreinek gondolkodására (bár láthatólag egyre kevéssé van így, amit a csökkenő eladások bizonyítanak) tényleg így gondolkodik a sokszínűségről, akkor bizony nagy a baj.
A Victoria's Secret már jó ideje nem veszi figyelembe a feedbackeket, amelyek leginkább arról szólnak, hogy ahhoz, hogy a brand megítélése ne zuhanjon tovább, sokkal érzékenyebben kellene hozzáállniuk a társadalmi problémákhoz és nyitni a marginalizált közösségek felé is. Hiszen 2019-ben gyakorlatilag minden erről szól, és ez így is van rendjén.