
Sokk vagy sikk? Ez a Jimmy Choo-kollekció jövőre átírja a cipődivatot
Virgil Abloh az Off-White alapítója és kreatív igazgatója jól tudja, hogy mik azon a piaci rések vagy eddig fel nem fedezett lehetőségek a divatiparban, amelyekre minden trendimádó azonnal ugrani fog majd, kollaborációi pedig ezt hűen bizonyítják is. Pontosan ezért volt biztos abban, hogy Jimmy Choo-val szövetkezni csak egy aranytojást tojó tyúk lehet.
A klasszikus vonalak tehát így találkoztak a streetwear brand kicsit merészebb, modern ötleteivel, a végeredmény pedig a vártnál is jobb lett, hiszen a maláj tervező egyedi hangja éppen annyira visszaköszön a darabokban, mint az Off-White szabad szellemisége. Nézzétek ezeket a PVC-részleteket:

Új generációs csizmák, amelyek talán még Kanye West átlátszó darabjainál is sikeresebbek lesznek.

Carrie Bradshaw is bolondulna ezekért a részletekért. Szerencsére többféle színben kaphatóak lesznek majd ezek a szépségek februártól.


A fehér csizma egyébként már Rihannanán debütált nem is olyan régen!
Még több infóért és képért kattints ide!