A természetességnél úgy látszik, most nincs menőbb! Stella McCartney kampányában szőrös hónaljú modell pózol
Az elmúlt egy évben nagyot fordult a divatvilág, hiszen nemcsak a tudatosság és a fenntarthatóság nyert sokkal nagyobb figyelmet magának még a legnagyobb brandek háza táján is, hanem a természetesség is.
A H&M alig pár hete egy retusmentes kampánnyal nyitotta az idei nyári sort, őszintén bizonyítva, hogy pár pattanás még nem a világ, és a sokszínűség néha sokkal több szépséget és tökéletességet rejt magában, mint ahogy azt gondolnánk.
Erre az üzenetre pedig egyre többen vagyunk nyitottak, így a természetesség hangsúlyozásnál most keresve se találhatnának jobb üzenetet maguknak a divatházak. Így gondolja ezt Stella McCartney is, aki újrahasznosított anyagokból készült fehérneműinek a lehető legnaturálisabb kampányt választotta, a választott modellje pedig úgy pózol, ahogy az Isten megteremtette a nőt, szőrös hónaljal!
A szőrtelenítés témája a mai napig vékony jégnek számít, és sokszor olyan diszkréció lengi körbe, hogy már az is polgárpukkasztás, ha valaki él a természet adta lehetőséggel és boldogan vállalja a mások szemében szálkaként burjánzó szőrszálait. Az elmúlt években viszont számos híres nő állt már a mostanra egész komolyra duzzadt ügy mellé, Miley Cyrus és Drew Barrymore mellett Emily Ratajkowski egyenesen a szabad választás jogának üzenetével pózolt fehérneműben, miközben szőrös hónaljat villantott.
A természetesség tehát nagyon is menő, mi pedig csak remélni tudjuk, hogy egyre több divatház áll majd be a sorba, erőt adva nők millióinak abban, hogy elfogadják azt a testet, amiben élnek, a maga összes kis kiütésével, pattanásával és társadalmilag oda nem illőnek ítélt szőrszálával együtt!