Borítókép: Egy lépésre a világsikertől? Magyar divattervezőkre figyeltek fel New Yorkban

Egy lépésre a világsikertől? Magyar divattervezőkre figyeltek fel New Yorkban

Kálmán Zsófi szerző fotója
Utoljára frissítve:
Olyan büszkék vagyunk rájuk!

Itthon egyetlen fashionistának sem kell bemutatni őket, ám minden hazai tervező és márka álma, hogy nemzetközi sikert és ismertséget könyvelhessen el magának. Hogy a legnívósabb divatmagazinok foglalkozzanak kollekcióikkal, mint ahogyan Nanushkával, s hogy A-listás világsztárok viseljék a kreációkat, mint ahogyan sok hírességnek ismerősen cseng az, hogy ABODI.

Most újabb 6 magyar márka előtt nyílik meg a nagy lehetőség: ma kaptuk a hírt, hogy a Grandpa, INQ, Jurekka, Kata Szegedi, Rienne Creations és Tomcsányi legfrissebb kollekciói nemzetközi zsűri előtt mérettetnek meg a divat Mekkájában, New Yorkban. A designereket a Société Fashion Accelerator Program keretében választották ki szlovák, lengyel és cseh tervezőkkel együtt, közülük végül 6 márka képviselőinek lesz alkalma részt venni az egyéves mentorprogramban, ami hatalmas lehetőség.

Nézd meg, hogy kikkel szállnak versenybe a hazai designerek!

Sajnáljuk, de a tartalmat időközben eltávolították az Instagram-ról.

A zsűri június 8-án választja ki azt a hat designert, aki részt vehet az ősztől induló mentorprogramban. Az eredményhirdetés különleges esemény keretében történik majd a New York-i Bulletin Soho-ban, amely a Société Pop Up Store-nak is otthont ad a rákövetkező két hétben. Emellett az egyik designer különdíjban is részesülhet az ORDRE online showroom jóvoltából: a tervező kollekcióinak nemzetközi népszerűsítéséhez kap szakmai segítséget.

Nagyon drukkolunk nekik!