
2018 az ő évük lesz: 3 feltörekvő márka, amiért már most rajong a divatszakma
Szerencsére minden évre, sőt minden szezonra jut egy-egy olyan új, ám szemrevaló márka, aminek a divatmogulok is nagy jövőt jósolnak. A sikerhez sokszor elég egy celeb, aki valamelyik rohangálós napján végiglejt a feltörekvő, tehetséges kis csapat valamelyik kreációjában, és persze az se hátrány ha a közösségi oldalakon is jól pörgetik a lapokat.
Pár jó poszt már félsiker, onnan pedig már csak néhány lépés az influencerek tábora, akik örömmel bólintanak rá mindenre, ami akár már nyomokban is hordoz magában egy kis éltethető-fantáziát.
A kiegészítők környékén nézelődtünk!
1.) A brit C.Nicol luxustáskáit egyre többen imádják, ami elég ígéretesen hangzik, hiszen a februári divathét után kerültek fel csak igazán trend-radarra.
2.) A cipőkből sosem elég elvén haladva következzen egy újabb márka, aminek papucs-surranói már most is a kedvencek táborában vannak. A koreai Yuul Yie lábbelijeit sokan a gyöngyös, vagy a fémes részletei miatt imádják annyira.
3.) Mercedes Salazar, minden bizonnyal a divatkedvelők egyre növekvő merészségét célozta meg. A kolumbiai tervező fülbevalóira mindent lehet mondani, de azt nem, hogy unalmasak.