
Nem hittük volna! Ennyit keresnek a külföldi bloggerek!
"Nagyon fontos az, hogy kivel mutatkozom, hogy kivel vállalok fel egy képet, nem mindenkivel tennék fel egy közös fotót az internetre. Nem azért, mert nem szeretem az illetőt, hanem sokkal inkább azért, mert a szakmában a legfontosabb, hogy jól pozicionáld magad" - kezdi a 22 éves blogger, akinek több mint egymillió követője van Instagramon.


"Az egymillió követő elérése hatalmas mérföldkő, nem mindegy, hogy százezres vagy milliós nézettséggel rendelkezel, ha egy blogger eléri az egymilliós határt minden megváltozik. Az egekbe szökik a szponzorált posztokért kapott összeg, minden más lesz" - avat be minket a részletekbe Danielle, akinek posztjai leginkább a divat és szépség kategóriákon belül mozognak.

A bloggerek rendszeresen kapnak mintacsomagokat az egyes cégektől, akik a számukra tetsző darabokat valamilyen közösségi oldalon népszerűsítik, erre az új típusú marketing tevékenységre a cégek évi egymilliárd dollárt költenek. Vajon mennyi jut ebből az összegből a bloggereknek? "Minden megegyezés kérdése, sok minden függ attól, hogy egyszeri vagy hosszabb együttműködésről van-e szó. Egymilliós követőtábor alatt egyetlen Instagram képért, amin szerepel az adott termék, ötszáztól ötezer dollárig terjedő összeg kérhető" - mondja a híres blogger, aki azonban már akkor is tizenötezer dollárt kapott egy Instagram képért, amikor még csak várt arra, hogy átlépje az egymilliós határt.

"Ha valaki már a több milliós táborral rendelkező bloggerek közé tartozik, ez az összeg húszezer és százezer dollár között mozog" - folytatja a sikeres blogger. " Tehát nem kis összegekről beszélünk, de nagyon fontos ügyelni arra, hogy csak olyan termékeket hirdessünk, amikben valóban hiszünk, különben hiteltelenné válunk"- zárja az interjút a mindig divatos Bernstein.