Bella Hadid új életre kelti a '90-es évek egyik nagy márkáját!
A múltidézés előnyeit nem csak az olyan felkapottabb divatházak élvezhetik mint a Versace, a Calvin Klein vagy a Prada, akik egykori slágereikből a mai napig képesek kihozni a maximális sikert, hanem olyan sokáig háttérben maradt brandeknek is jut egy-egy szelet a retró tortából, mint a bársony melegítőivel népszerűvé vált Juicy Couture, a mai napig vegyes érzésekkel körüllengett UGG, vagy a kamionos sapkáiról ismert Von Dutch.
Itt is van egy újabb, ízig-vérig '90-es éveket idéző márka, amire még könnyen lehet, hogy te is emlékszel: a Miss Sixty. Az olasz brand biztosra ment és napjaink egyik legkeresettebb modelljét, Bella Hadidot kérte fel darabjai népszerűsítésére.
Az 1984-ben alapított Energie, 1987-ben indította el női farmervonalát a Miss Sixtyt és bár azóta is jelen vannak a piacon, az utóbbi években kimondottan csendesen tevékenykedtek a trendek körében. Most viszont eljött az ideje annak, hogy az új generációval is megismertessék a nevüket és erre a feladatra a 24 éves Bella tökéletes választás, hiszen napjaink egyik legfelkapottabb modellje, olyan jól ráérezett a '90-es évekre, hogy sok trend neki köszönheti új hullámos sikerét!
A Miss Sixty kollekciója nagyon jól illeszkedik az aktuális divathullámba, így minden esélyük megvan arra, hogy 2021 az ő évük is legyen!
A teljes tavaszi kollekciójukat itt találod!