PDPAOLA: 10 év kreativitás és merész elképzelések
A PDPAOLA ma már 42 piacon van jelen, több mint 1 800 hivatalos értékesítési ponttal és 52 üzlettel világszerte – Magyarországon pedig a Reborn Store képviseli a márkát, amely egyedülálló jewelry & café koncepciójával tökéletes közeg a PDPAOLA világának bemutatására.
Idén a PDPAOLA tíz évnyi kreativitást, átalakulást és merész víziót ünnepel a kortárs ékszer világában. Egy olyan évtizedet, amely tiszteletben tartja a múltat, ünnepli a jelent, és a jövő felé tekint — megnyitva egy új fejezetet, amely arra hívja a nőket, hogy kapcsolódjanak újra belső kislányukhoz, és öleljék át a nőt, akivé váltak.

— Humbert Sasplugas, társalapító és vezérigazgató
Utazásának középpontjában a PDPAOLA ikonikus kollekciói állnak, mint az Icons és a Twist: sokoldalú, emblematikus darabok, amelyek a márka igazi szimbólumaivá váltak. Erre az örökségre építve születtek meg az új kollekciók is, amelyek újradefiniálták a kortárs ékszer fogalmát, köztük a Brand Ambassador Kelly Rutherford Fine Jewelry Edition és a Dolphin Signature Kollekció.

A PDPAOLA esszenciáját ikonikus kollekciók fejezik ki, amelyek együtt alkotják a márka univerzumát. A Signature a mindennapi luxust értelmezi újra merész ezüst- és drágakő-ékszerekkel: sokoldalú darabok, amelyek egyszerre sugároznak erőt és eleganciát. A The Charms pedig az ékszerek érzelmi oldalát ünnepli: bensőséges szimbólumok, amelyek a szeretetet és a kapcsolatokat jelképezik, történeteket és emlékeket hordozva, így minden darabot egyedivé téve.
A jubileum alkalmából a márka egy ikonikus motívumot vezet be — egy szimbólumot, amely egy új korszak jelképe. A dizájn Charles Mavelot, 17. századi francia metsző díszes monogramjait értelmezi újra, kortárs nyelvre fordítva átörökíti a múlt gazdagságát a jövőbe. Az új jelkép a PDPAOLA vízióját testesíti meg: hidat képez múlt és jövő között, és az időtálló ékszerkészítés szimbóluma.

— Paola Sasplugas, társalapító és kreatív igazgató
— Strasser Orsolya, a Reborn alapítója
A fenntarthatóság továbbra is a PDPAOLA stratégiájának középpontjában áll: ma már minden aranyékszer 100%-ban újrahasznosított anyagból készül, és az összes gyémánt kizárólag laborban előállított. Emellett a PDPAOLA a Responsible Jewelry Council tanúsított tagja, megerősítve felelős növekedési elkötelezettségét, és arra inspirálva vásárlóit és partnereit, hogy tudatosabb, tartósabb megközelítést alkalmazzanak az ékszer viselésében és készítésében.

Az évfordulós ünneplés hamarosan megérkezik a PDPAOLA üzletekbe világszerte — Magyarországon a Reborn Store-ba is, ahol a vásárlókat különleges ajándékok és meglepetések várják, amelyek ünnepi hangulatot varázsolnak az üzletbe, és megnyitják a márka új, bátor korszakát.




